Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka ogłasza przetarg
- Adres: 47400 Racibórz, ul. Gamowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 555 050 , fax. 32 7555079, 7555049
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
ul. Gamowska 3
47400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 327 555 050, fax. 32 7555079, 7555049
REGON: 27622558700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-raciborz.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: spłata bezspornych zobowiązań wymagalnych szpitala polegająca na całkowitym zaspokojeniu pierwotnych wierzycieli Zamawiającego w trybie art. 518 par 1 pkt 3 KC (subrogacja) w wysokości kwoty głównej 4.228.321,89 zł. (słownie: czterymilionydwieściedwadzieściaosiemtysięcytrzystadwadzieściajedenzłotych 89/100) Spłata pierwotnych wierzycieli wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą (przejęcie wierzytelności następuje w trybie art. 518 par 1 pkt 3 KC) przy czym zapłata za wierzytelność musi nastąpić w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą. 1. Wykonawca przedstawi zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość zapłaconych wierzytelności lub oświadczenie sporządzone przez należycie reprezentowanego wierzyciela o otrzymaniu zapłaty ze wskazaniem daty i kwoty dokonanej wpłaty. 2.Sposób spłaty wierzytelności oraz wynagrodzenie wykonawcy: a) zamawiający zwróci wykonawcy 100 % kwot należności głównych zapłaconych wierzytelności przez wykonawcę, których zapłata zostanie udokumentowana - w 48 comiesięcznych równych ratach począwszy od dnia 31 stycznia 2018 r. zgodnie z harmonogramem spłat zamieszczonym na formularzu cenowym zał. nr 1b do SIWZ, b) zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie stanowiące iloczyn pozostałych do zapłaty na rzecz wykonawcy zapłaconych należności głównych i oprocentowania wg zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 3M (dla depozytów trzymiesięcznych w PLN), powiększone o stałą marżę wskazaną przez wykonawcę; wynagrodzenie wykonawcy, o którym mowa powyżej, będzie naliczane od dnia zapłaty należności głównej wierzycieli pierwotnych - a jego zapłata będzie następować w ratach i terminach miesięcznych od malejącego kapitału począwszy od 31 stycznia 2018 r. w 48 ratach określonych w harmonogramie spłat. 3. Dla pierwszego okresu rozliczeniowego przyjmuje się stopę WIBOR 3M z dnia 30 września 2017 r., który wynosi 1,73 %. Dla kolejnych okresów rozliczeniowych przyjmuje się wartość stopy WIBOR 3M ustaloną na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. Pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu spłaty wierzycieli a kończy 31 stycznia 2018 r. 4. Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco wraz z porozumieniem wekslowym. 5. Wcześniejsza spłata należności nastąpić może za wcześniejszym, minimum 7 dniowym powiadomieniem wykonawcy. Powiadomienie nastąpić może za pomocą faksu. Wcześniejsza spłata nastąpi w dacie płatności rat przewidzianej Harmonogramem spłat, nie szybciej jednak niż po upływie roku oraz nie nastąpi w okresie karencji. Wcześniejsza spłata spowoduje pomniejszenie rat kapitałowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. 6. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą następować będzie w złotych polskich (PLN). 7. Zakaz cesji: wykonawca nabywający wierzytelność w trybie art. 518 par 1 pkt 3 KC nie może dokonać cesji wierzytelności ani ustanowić na nich zastawów lub zawierać co do tych wierzytelności umów gwarancyjnych w trybie Kodeksu Cywilnego, w tym w szczególności umów poręczenia bez uprzedniej zgody zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 54 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej czynność prawna mająca na celu zmianę wierzyciela może nastąpić po wyrażeniu zgody przez podmiot tworzący. 8. Do celów obliczeniowych-ofertowych należy przyjąć, iż dzień 15 listopada 2017 r. jest to dzień, do którego ma nastąpić całkowita zapłata za przyjęte zobowiązania wykazane w zał. nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z harmonogramem spłat – załącznik nr 1b. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy. 4) Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wypłata gotówki oraz bonów towarowych/żywieniowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-11-28 - Wynajem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Zabrzu
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem
Dodano: 2021-03-12 - DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU WRAZ Z UBEZPIECZENIEM
Dodano: 2020-12-28 - „Finansowanie wydatków Gminy Łazy poprzez wykup wierzytelności do kwoty 3.000.000,00 PLN.”
Dodano: 2020-11-02 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz negatywnych skutków w środowisku dla: MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.UM
Dodano: 2020-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym ubezpieczeniu mienia oraz odpowiedzialności cywilnej „Master” Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie: I. Ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC II. Ubezpieczenie pojazdów w zakresie AC III. Ubezpieczenie NNW
Dodano: 2020-05-13 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-10-31 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-10-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Niegowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Niegowa
Dodano: 2019-09-23