Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6459359 , fax. 022 6453959, 6455996
- Data zamieszczenia: 2010-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości 77/85 77/85
00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6459359, fax. 022 6453959, 6455996
REGON: 01042059100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa reklamowa w zakresie emisji filmów reklamowych Polskiego Radia na ekranach diodowych w technoligii LED na terenie Polski (znak sprawy: BZ/DPzp-61/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi reklamowej w zakresie emisji filmów reklamowych Polskiego Radia na ekranach diodowych w technologii LED na terenie Polski przy następujących założeniach: 1) Zaproponowane ekrany będą zlokalizowane w co najmniej 12 (dwunastu) miastach, których liczba mieszkańców przekracza 200 000 osób lub w największych ośrodkach akademickich, posiadających co najmniej trzy uczelnie wyższe. 2) Wśród 12 w/w miast bezwzględnie wymagane są: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa, Wrocław. 3) W 10 w/w miastach lub ośrodkach akademickich filmy reklamowe Polskiego Radia będą emitowane na co najmniej dwóch różnych ekranach. Jednocześnie, dopuszcza się takie skonstruowanie oferty, że w największych ośrodkach wykorzystanych może być więcej niż jeden nośnik, jednak z zastrzeżeniem, iż w jednym mieście nie będzie więcej niż 10% wszystkich nośników uwzględnionych w ofercie. 4) Powierzchnia każdego z zaproponowanych ekranów będzie wynosiła co najmniej 30 m2. 5) Co najmniej 30% zaproponowanych ekranów powinno być zlokalizowanych w pobliżu obiektów akademickich: rektoratów, obiektów dydaktycznych, domów studenckich, w kampusach akademickich itd. 6) Minimalny udział barteru w rozliczeniu zamówienia wyniesie 65%, w ramach którego zamawiający oferuje reklamowy czas antenowy w każdym Programie PR SA oraz emisję reklam na ekranie LED-owym zamieszczonym na budynku PR SA przy al. Niepodległości 77/85 7) W rozliczeniu barterowej części zamówienia zastosowany będzie rabat w wysokości 50%. 8) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo systemów oraz danych informatycznych, a także zapewni nienaruszalność treści oraz formy spotu reklamowego przed zagrożeniem z Internetu. 9) Wykonawca zapewni dokumentację emisji on-line w formie protokołów poemisyjnych. 10) Wykonawca zapewni ochronę danych przed dostępem osób nieuprawnionych poprzez ograniczenie dostępu do serwera tylko z określonych IP 11) Wykonawca zapewni dokumentację fotograficzną emisji wg harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 11.2 Wadium wpłaca się/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 11.3 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż wymienionej w pkt. 11.2 a) SIWZ, koniecznym jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR S.A., nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze w godzinach 11:00 - 13:00, tel. 022 645 92 22)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udział rozliczeń barterowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01