"Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 2538862 , fax. (032) 2513346
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny
pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
40-940 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 2538862, fax. (032) 2513346
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa regularnego przewozu osób do WER w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa regularnego ( każdego dnia w tygodniu) przewozu osób, pracowników Poczty Polskiej autobusami i mikrobusami do WER w Zabrzu przy ul. Mielżyńskiego 5. Zamawiający wymaga, aby wiek mikrobusów i autobusów, którymi będzie świadczona usługa, nie przekraczał 10 lat i aby pojazdy były w dobrym stanie technicznym. Przedmiotowe postępowanie składa się z 4 zadań. Szczegółowy zakres zadań określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1)wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz ), 2)aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2 do siwz, 5) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie, 6) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. 3 i 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM I, ADM II, Działu Gospodarczego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/3/EO
Dodano: 2016-03-03 - Wynajem 3 samochodów wraz z kierowcami na potrzeby ADM I Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-03-01 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM II Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-25 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby Działu Gospodarczego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-22 - Wynajem samochodu dyspozycyjnego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-22 - Usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom w roku 2016 - mikrobusy
Dodano: 2016-01-22 - Przewóz uczestników Programu Aktywizacja i Integracja na trasie: siedziba MOPS, ul. Kolejowa 2 do Śląskiego Ogrodu Botanicznego, ul. Sosnowa 5 i z powrotem.
Dodano: 2015-05-26 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM II Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2015-03-24 - Wynajem samochodu dyspozycyjnego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2015-03-24