Przetargi.pl
Usługa regeneracji tonerów

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa regeneracji tonerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji tonerów w Międzyleskim Szpitalu specjalistycznym. 2.Podane w Formularzu cenowym ilości regeneracji tonerów należy traktować jako szacunkowe i wstępne. Ostateczna ilość regeneracji uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego w okresie trwania umowy. 3.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie asortymentu wykazanego w Formularzu Cenowym. 4.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5.Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6.Wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, zobowiązany będzie do zapewnienia regeneracji tonerów przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 7.Każdy zregenerowany toner musi posiadać gwarancję ważną min. 12 miesięcy. 8.Każdy napełniony i dostarczony toner musi poprawnie pracować do wyczerpania proszku. 9.Za prawidłowy wydruk uważa się wydruk dokumentu będący w 100 % wiernym oryginałowi dokumentu przesłanego do drukarki. Awarie, których Zamawiający w szczególności nie akceptuje: - Ślady tonera na wydruku poza oczekiwanym wydrukiem, np.: plamy, pasy, - Przebarwienia na wydruku, - Rozsypanie tonera na papierze lub w drukarce. 10.W przypadku ww. awarii zregenerowanego tonera Wykonawca ma obowiązek naprawy tonera bądź wymiany go na swój koszt. 11.Zregenerowany toner nie może doprowadzić do awarii drukarki. W przeciwnym wypadku Wykonawca pokrywa koszty jej naprawy. 12.Proszek nie może wysypywać się z tonerów. 13.Zregenerowany toner ma być poprawinie zmontowany (niedopuszczalne jest by toner po napełnieniu nie mieścił się w drukarce). 14.Zabrania się naklejania chip na chip. 15.Dostarczane zregenerowane tonery muszą być szczelnie zamknięte - w czarnych foliach. 16.Brak możliwości regeneracji tonera należy wykazać przed procesem regeneracji. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu ekspertyzy i poprawnego, bezpłatnego zutylizowania kasety tonera. 17.Tonery mają być odbierane z siedziby Zamawiającego i dostarczane do siedziby Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 18.Czas regeneracji (od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego tonerów zregenerowanych) nie może przekraczać 7 dni. 19.Podwykonawstwo: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, - Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, - Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 20.Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej specyfikacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach