Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 9001:2008 i 14001:2004 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 9001:2008 i 14001:2004, w tym w szczególności: - przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego ISO 9001:2008 I 14001:2004 - przeprowadzenie dwóch audytów okresowych, po upływie 1 roku od otrzymania certyfikatu oraz po 2 roku od otrzymania certyfikatu - wydanie świadectw certyfikacyjnych w jęz. polskim i jęz. angielskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada co najmniej 3 międzynarodowe akredytacje a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, certyfikację zintegrowanego systemu zarządzania w co najmniej 3 szpitalach o zatrudnieniu powyżej 1000 osób o statusie szpitala wojewódzkiego lub klinicznego o wartości usług, obejmujących audyty w 3 letnim okresie ważności certyfikatów, nie mniejszej niż 61.610,00 zł brutto oraz certyfikację systemu zarządzania w co najmniej 3 szpitalach specjalistycznych (wojewódzkie lub kliniczne) o profilu dziecięcym gdzie, przynajmniej w jednym z nich, wartość usług, obejmujących audyty w 3 letnim okresie ważności certyfikatów, była nie mniejsza niż 61.610,00 zł brutto, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia zespół audytorski, w składzie którego będzie przynajmniej 3 audytorów lekarzy, w tym co najmniej 1 lekarz z II stopniem specjalizacji, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2.Wykaz posiadanych co najmniej 3 międzynarodowych akredytacji z załaczonymi dokumentami potwierdzającymi akredytacje. 3.Wykaz wykonanych usług z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje audytorskie oraz wykaz wykonanych przez nich audytów - wg załącznika nr 8 do SIWZ.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:5.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 6 do SIWZ. 5.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 5.3.Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie audytu zewnętrznego i wydanie opinii o Rocznym Poświadczeniu w zakresie zarządzania Agencji Narodowej Programu Erasmus+ (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) za rok 2015
Dodano: 2016-05-24 - przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych tj. w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Warszawie; we Wspólnym Sekretariacie Technicznym Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie, we Wspólnym Sekretariacie Programu Interreg Południowy Bałtyk w Gdańsku, we Wspólnym Sekretariacie Programu Współpracy Interreg Polska - Saksonia we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-28 - Sporządzenia audytów energetycznych budynków położonych w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7 i ul. Wyzwolenia 10A
Dodano: 2016-04-18 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w 8 placówkach dla których podmiotem tworzącym lub właścicielem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego
Dodano: 2016-04-15 - Przeprowadzenie audytu działalności Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ-DZP.B5.1.2016)
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w gminie Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2016-02-08 - Przeprowadzenie audytu akredytacyjnego
Dodano: 2015-12-18 - Przeprowadzenie procesu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2013 lub PN-ISO/IEC 27001:2014-12
Dodano: 2015-12-03 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w następujących podmiotach leczniczych: Samodzielnym Specjalistycznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina w Rudce, Szpitalu Kolejowym im. dr. med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o. o., Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie oraz Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o. o. w Radomiu
Dodano: 2015-10-19