Przetargi.pl
Usługa recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 9001:2008 i 14001:2004

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
    REGON: 00055796100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 9001:2008 i 14001:2004
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa recertyfikacji i nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 9001:2008 i 14001:2004, w tym w szczególności: - przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego ISO 9001:2008 I 14001:2004 - przeprowadzenie dwóch audytów okresowych, po upływie 1 roku od otrzymania certyfikatu oraz po 2 roku od otrzymania certyfikatu - wydanie świadectw certyfikacyjnych w jęz. polskim i jęz. angielskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada co najmniej 3 międzynarodowe akredytacje a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, certyfikację zintegrowanego systemu zarządzania w co najmniej 3 szpitalach o zatrudnieniu powyżej 1000 osób o statusie szpitala wojewódzkiego lub klinicznego o wartości usług, obejmujących audyty w 3 letnim okresie ważności certyfikatów, nie mniejszej niż 61.610,00 zł brutto oraz certyfikację systemu zarządzania w co najmniej 3 szpitalach specjalistycznych (wojewódzkie lub kliniczne) o profilu dziecięcym gdzie, przynajmniej w jednym z nich, wartość usług, obejmujących audyty w 3 letnim okresie ważności certyfikatów, była nie mniejsza niż 61.610,00 zł brutto, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia zespół audytorski, w składzie którego będzie przynajmniej 3 audytorów lekarzy, w tym co najmniej 1 lekarz z II stopniem specjalizacji, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa poniżej, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2.Wykaz posiadanych co najmniej 3 międzynarodowych akredytacji z załaczonymi dokumentami potwierdzającymi akredytacje. 3.Wykaz wykonanych usług z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje audytorskie oraz wykaz wykonanych przez nich audytów - wg załącznika nr 8 do SIWZ.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:5.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 6 do SIWZ. 5.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 5.3.Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach