Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 663 33 90, 663 33 85 , fax. 042 663 33 91
- Data zamieszczenia: 2011-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski w Łodzi
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 663 33 90, 663 33 85, fax. 042 663 33 91
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja reklam, ogłoszeń, nekrologów i kondolencji (dalej zwanych ogłoszeniami) w prasie. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: a) Zadanie Nr 1 - publikacja ogłoszeń czarno-białych o łącznej szacunkowej powierzchni 14 400 cm2 oraz ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 6 400 cm2, b) Zadanie Nr 2 - publikacja ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 7 400 cm2. 3. Gazeta (publikator, tytuł prasowy), w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, która posiada codzienne wydania o zasięgu lokalnym i regionalnym (województwo łódzkie) lub dodatek regionalny dziennika o zasięgu krajowym, b) być płatna, c) ukazywać się w postaci drukowanej, d) ukazywać się regularnie, co najmniej 6 razy w tygodniu, e) posiadać stałe okazjonalne i specjalne: * dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia np. w sprawie pracy, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu, * strony tematyczne, na których publikowane są nekrologi i kondolencje, ukazujące się codziennie. f) podlegać kontroli przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, g) nie może mieć charakteru tabloidu (brukowca, bulwarówki), jako tabloid należy rozumieć gazetę wypełnioną tanią sensacją, tekstami populistycznymi o dosadnym języku, odwołującą się do emocji, prowokacyjnych, nierzadko przekraczających normy dziennikarskie; szata graficzna oparta na zasadzie: dużo zdjęć, mało tekstu; zdjęcia w tabloidach często zawierają szokujące sceny, nierzadko przesycone są erotyką, h) mieć rozpowszechnianie płatne razem na terenie województwa łódzkiego w miesiącu październiku 2010 r. tj. - średnia liczba egzemplarzy sprzedanych (w: sprzedaży egzemplarzowej, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeracie wydawniczej indywidualnej, prenumeracie wydawniczej wielu egzemplarzy, prenumeracie kolporterskiej, prenumeracie e-wydań i innych płatnych formach rozpowszechniania) na terenie województwa łódzkiego przypadająca na jedno wydanie w miesiącu październiku 2010 r. - powyżej 20 tys. egzemplarzy. 4. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na druku Wykonawcy lub w innej formie np. drogą elektroniczną lub faxem składanych nie później niż dwa dni robocze do godz. 15:00 przed datą publikacji. 5. Zamawiający każdorazowo określi: a) treść ogłoszenia, b) datę publikacji, c) lokalizację na konkretnych stronach tematycznych lub w konkretnym dodatku, d) lokalizację w obrębie danych stron tematycznych lub dodatku (np. na tzw. pozostałych stronach redakcyjnych lub na stronach ogłoszeniowych), e) format reklamy, f) kolorystykę (reklama kolorowa lub czarno-biała) - dotyczy Zadania Nr 1. wg formularza zamówienia zgodnie ze standardowym wzorem dostarczonym przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wyjaśnić przyczyny niemożności zrealizowania zamówienia, a także zaproponować inną, odpowiadającą Zamawiającemu, specyfikację poprzez zmianę niektórych parametrów, np. daty publikacji. 7. W sprawach nie uregulowanych odmiennie w SIWZ i przyszłej umowie mają zastosowanie obowiązujące u Wykonawcy ogólne zasady publikowania reklam, ogłoszeń, nekrologów lub kondolencji. 8. Osobami upoważnionymi do składania w imieniu Zamawiającego zamówień, o których mowa w pkt. 4 i 5, będą Jadwiga Szcześniak i Jacek Grabarski lub inna/inne osoba/osoby upoważniona przez Zamawiającego. 9. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej publikacji na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z Zamawiającym. 10. Wymagane jest wyznaczenie przez Wykonawcę zamówienia osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami Zamawiającego. 11. Ceny jednostkowe brutto przedstawione w formularzu ofertowym za 1 cm2 publikacji zamawianych ogłoszeń muszą być stałe w całym okresie trwania umowy i jednakowe bez względu na dzień publikacji danego ogłoszenia oraz lokalizacji w ramach publikatora. 12. Przedstawione w pkt. 2 powyżej wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych brutto podanych przez Wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Umowy na poszczególne części zamówienia zostaną zawarte na okres 12 m-cy z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z poszczególnych umów nie może przekroczyć Ceny brutto oferty, wyliczonej przez Wykonawcę dla danej części zamówienia (zadania) w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Po osiągnięciu powyższej wartości, dana umowa zostanie uznana za wykonaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość nakładu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2016r.
Dodano: 2016-03-01 - Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2016r
Dodano: 2016-02-10 - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii medialnej polegającej na usłudze produkcji (realizacji) i emisji spotów radiowych, audycji radiowych, zamieszczaniu ogłoszeń prasowych promujących zdrowy styl życia w ramach realizacji projektu Twoje Serce Twoim Życiem w podziale na trzy Części Nr 1,2,3
Dodano: 2016-01-04 - Wykonanie usług publikacji ogłoszeń i artykułów prasowych związanych z realizacją działań informacyjno-promocyjnych przewidzianych do realizacji w ramach Planu Komunikacyjnego PROW 2014-2020 na rok 2015 i 2016
Dodano: 2015-10-20 - Publikacja ogłoszeń prasowych informujących o działaniach podejmowanych przez Punkty Informacji Funduszy Europejskich na terenie Łodzi oraz województwa łódzkiego
Dodano: 2015-10-01 - Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. (nr postępowania 84/CG/2015)
Dodano: 2015-09-29 - Publikacja ogłoszeń i artykułów prasowych dotyczących realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Łódzkim
Dodano: 2015-03-06 - zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2015r
Dodano: 2015-02-12 - Usługa publikacji artykułów sponsorowanych na potrzeby projektu Łódzkie intelektualne - II edycja
Dodano: 2014-08-14 - Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej (w ramach Województwa Łódzkiego)
Dodano: 2014-03-04