Przetargi.pl
Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej

Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 663 33 90, 663 33 85 , fax. 042 663 33 91
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski w Łodzi
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 663 33 90, 663 33 85, fax. 042 663 33 91
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja reklam, ogłoszeń, nekrologów i kondolencji w prasie. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: a) Zadanie Nr 1 - publikacja reklam, ogłoszeń, nekrologów i kondolencji czarno-białych o łącznej szacunkowej powierzchni 16500,00 cm2 oraz reklam i ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 3000 cm2, b) Zadanie Nr 2 - publikacja ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 3500 cm2, c) Zadanie Nr 3 - publikacja ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 15000 cm2. 3. Gazeta (publikator, tytuł prasowy), w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, która posiada codzienne wydania o zasięgu lokalnym i regionalnym (Województwo Łódzkie) lub dodatek regionalny dziennika o zasięgu krajowym, b) być płatna, c) ukazywać się w postaci drukowanej, d) ukazywać się regularnie, co najmniej 6 razy w tygodniu, e) posiadać stałe okazjonalne i specjalne: * dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia np. w sprawie pracy, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu, * strony tematyczne, na których publikowane są nekrologi i kondolencje, ukazujące się codziennie. f) podlegać kontroli przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, g) nie może mieć charakteru tabloidu (brukowca, bulwarówki), jako tabloid należy rozumieć gazetę wypełnioną tanią sensacją, tekstami populistycznymi o dosadnym języku, odwołującą się do emocji, prowokacyjnych, nierzadko przekraczających normy dziennikarskie; szata graficzna oparta na zasadzie: dużo zdjęć, mało tekstu; zdjęcia w tabloidach często zawierają szokujące sceny, nierzadko przesycone są erotyką, h) mieć rozpowszechnianie płatne razem na terenie Województwa Łódzkiego w miesiącu grudniu 2009 r. powyżej 20 tys. egzemplarzy. 4. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na druku Wykonawcy lub w innej formie np. drogą elektroniczną lub faxem składanych nie później niż dwa dni robocze do godz. 15:00 przed datą publikacji. 5. Zamawiający każdorazowo określi: a) treść ogłoszenia, b) datę publikacji, c) lokalizację na konkretnych stronach tematycznych lub w konkretnym dodatku, d) lokalizację w obrębie danych stron tematycznych lub dodatku (np. na tzw. pozostałych stronach redakcyjnych lub na stronach ogłoszeniowych), e) format reklamy, f) kolorystykę (reklama kolorowa lub czarno-biała) - dotyczy Zadania Nr 1. wg formularza zamówienia zgodnie ze standardowym wzorem dostarczonym przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wyjaśnić przyczyny niemożności zrealizowania zamówienia, a także zaproponować inną, odpowiadającą Zamawiającemu, specyfikację poprzez zmianę niektórych parametrów, np. daty publikacji. 7. W sprawach nie uregulowanych odmiennie w SIWZ i przyszłej umowie mają zastosowanie obowiązujące u Wykonawcy ogólne zasady publikowania reklam, ogłoszeń, nekrologów lub kondolencji. 8. Osobami upoważnionymi do składania w imieniu Zamawiającego zamówień, o których mowa w pkt. 5, będą Jadwiga Szcześniak i Jacek Grabarski lub inna/inne osoba/osoby upoważniona przez Zamawiającego. 9. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej publikacji na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z Zamawiającym. 10. Wymagane jest wyznaczenie przez Wykonawcę zamówienia osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami Zamawiającego. 11. Ceny jednostkowe brutto przedstawione w formularzu ofertowym za publikacje zamawianych, reklam, ogłoszeń ramowych, nekrologów i kondolencji muszą być stałe w całym okresie trwania umowy i muszą być niezależne od dnia publikacji danego ogłoszenia lub nekrologu oraz lokalizacji w ramach publikatora. 12. Przedstawione w pkt. 2 wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych brutto podanych przez Wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Umowy na poszczególne części zamówienia zostaną zawarta na okres 12 m-cy z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z poszczególnych umów nie może przekroczyć Ceny brutto oferty, wyliczonej przez Wykonawcę dla danej części zamówienia w formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Po osiągnięciu powyższej wartości, dana umowa zostanie uznana za wykonaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość nakładu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach