Przetargi.pl
Usługa publikacji ogłoszeń w prasie codziennej

Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7122400 do 04 , fax. 058 7122499
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7122400 do 04, fax. 058 7122499
    REGON: 01245670700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa publikacji ogłoszeń w prasie codziennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi publikacji reklam i ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni w prasie codziennej. Przedmiot zamówienia został ujęty w 3 częściach opisanych poniżej: Część 1 zamówienia: -Publikacja kolorowych reklam/ogłoszeń/innych informacji w cyklu wydawniczym-dziennik -Zasięg ogólnopolski -Publikacja reklam/ogłoszeń/innych informacji na stornach ogłoszeniowych oraz redakcyjnych, dodatkach tematycznych -Dziennik posiadający stały dodatek (sekcja) o tematyce związanej z: przetargami, zamówieniami publicznymi, nieruchomościami/budownictwem, gospodarką/finansami/biznesem, motoryzacją -Wydanie drukowane -Wersja językowa-polska Część 2 zamówienia: -Publikacja kolorowych reklam/ogłoszeń/innych informacji w cyklu wydawniczym-dziennik -Zasięg: województwo pomorskie -Publikacja reklam/ogłoszeń/innych informacji na stornach ogłoszeniowych oraz redakcyjnych, dodatkach tematycznych -Dziennik posiadający stały dodatek (sekcja) o tematyce związanej z: przetargami, zamówieniami publicznymi, nieruchomościami/budownictwem, gospodarką/finansami/biznesem, motoryzacją -Wydanie drukowane -Wersja językowa-polska Część 3 zamówienia: -Publikacja kolorowych reklam/ogłoszeń/innych informacji w cyklu wydawniczym-dziennik -Zasięg: województwo kujawsko-pomorskie -Publikacja reklam/ogłoszeń/innych informacji na stornach ogłoszeniowych oraz redakcyjnych, dodatkach tematycznych -Dziennik posiadający stałą sekcję lub dodatek o tematyce związanej z: przetargami, zamówieniami publicznymi, nieruchomościami/budownictwem, gospodarką/finansami/biznesem, motoryzacją -Wydanie drukowane -Wersja językowa-polska 1.Całkowitą wielkość powierzchni publikacji będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający określa na wielkość nie przekraczającą: Część 1 zamówienia : 23 000 cm2 Część 2 zamówienia : 23 000 cm2 Część 3 zamówienia : 24 000 cm2 2.Publikacja ogłoszeń w trakcie obowiązywania umowy odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie przekazania pisemnego zlecenia określającego każdorazowo szczegóły danego ogłoszenia m.in. treść, rozmiar, układ, kolor etc. 3.Ogłoszenia będą publikowane w terminie nie dłuższym niż 2 (dwa) dni od daty złożenia zlecenia. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego rozmieszczenia treści ogłoszenia, tak by zapewnić optymalne wykorzystanie powierzchni ogłoszeniowej. 5.Rozliczenia odbywać się będą po każdorazowej publikacji ogłoszenia na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, ze wskazaniem powierzchni wykorzystanej przez dane ogłoszenie w modułach obowiązujących w danym tytule. 6.Sposób realizacji zamówienia określony jest w projekcie umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655), tj. w szczególności: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Każdy z tytułów musi podlegać kontroli przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, 4.Minimalna średnia dzienna sprzedaż każdego z tytułów w I połowie 2009 roku wynosiła co najmniej: dla części 1 zamówienia: 100 000 szt. dla części 2 zamówienia: 20 000 szt. dla części 3 zamówienia: 20 000 szt. 5.Wykonawca należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał udokumentowane co najmniej dwie usługi publikacji ogłoszeń realizowane każda na podstawie umowy trwającej minimum jeden rok. 6. Spełnienie warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki z pkt. 5 musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń itd., zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, o okresie trwania minimum jeden rok. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Wykonawca składa oświadczenie w sprawie zaproponowanego tytułu prasowego na temat: - podlegania kontroli tytułu przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy oraz - wielkości średniej dziennej sprzedaży danego tytułu w pierwszym półroczu 2009 r. (załącznik 2) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź.zm.): 1.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.1 i 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sprzedaż
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach