Przetargi.pl
Usługa przygotowywania projektów zaświadczeń dla byłych pracowników PPGR i GRSP do celów emerytalno - rentowych. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.34.2013

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-615 Szczecin, ul. Matejki 6B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8144206 , fax. 91 81-44-222
  • Data zamieszczenia: 2013-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Matejki 6B 6B
    71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8144206, fax. 91 81-44-222
    REGON: 01034470800671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowywania projektów zaświadczeń dla byłych pracowników PPGR i GRSP do celów emerytalno - rentowych. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.34.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa przygotowywania projektów zaświadczeń dla byłych pracowników PPGR i GRSP z terenu województwa zachodniopomorskiego i wielkopolskiego o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, dotyczących zatrudnienia z okresu pracy stałej, świadectw wykonywania pracy w szczególnych warunkach, wyjaśnianie różnic w składnikach wynagrodzenia, okresów zatrudnienia, urlopów, zasiłków a także bieżące porządkowania dokumentacji oraz kserowanie list płac i kserowani oraz wydawanie odpisów list płac. Usługa będzie świadczona w Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie, przy ul. Bema, 30, 73-150 Łobez w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7.30 do 15.30. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest CPV 72512000-7 usługi zarządzania dokumentami, CPV 79131000-1 Usługi w zakresie dokumentów, CPV 79996100-3 zarządzanie dokumentami. 3.2.Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części, zwanych dalej zadaniami częściowymi. Wykonawca zapewni, aby każde z zadań częściowych wykonywane było co najmniej przez jedną osobę fizyczną. Zamawiający wymaga, aby jedna osoba fizyczna wykonywała maksymalnie jedno zadanie częściowe. 3.3. Każde z zadań częściowych obejmuje swoim zakresem przygotowywanie projektów dokumentów związanych z działalnością poniższych PPGR i GRSP (szczegółowy wykaz zawarty jest w SIWZ w rozdziale 3). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:3.4.1. przygotowywanie projektów zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7) byłym pracownikom państwowych przedsiębiorstw gospodarki rolnej i gospodarstw rolnych skarbu państwa z terenu województwa zachodniopomorskiego oraz wielkopolskiego w celu;-przeliczania dotychczasowych świadczeń rentowo-emerytalnych,- złożenia pierwszorazowych wniosków rentowo-emerytalnych, -złożenia wniosku o renty rodzinne,-złożenia wniosku o kapitał początkowy,3.4.2.przygotowywanie projektów zaświadczeń dotyczących zatrudnienia z okresu pracy stałej (w przypadku braku akt osobowych), dochodzącej, sezonowej na podstawie list płac z wyszczególnieniem wynagrodzenia brutto oraz innych składników wynagrodzenia od których była odprowadzana składka na ubezpieczenie społeczne z wyszczególnieniem przepracowanych dni i godzin w poszczególnych miesiącach,3.4.3.przygotowywanie projektów świadectw wykonywania pracy w szczególnych warunkach,3.4.4. na wnioski Zakładów Ubezpieczeń Społecznych wyjaśnianie wszelkich różnic w składnikach wynagrodzenia tj. (wynagrodzenie miesięczne, fundusz premiowy, premie eksportowe, motywacyjne, nagrody jubileuszowe ,rekompensaty pracownicze, indeksacje, wartość świadczeń w naturze itp.), okresów zatrudnienia, okresów urlopów wychowawczych, macierzyńskich, bezpłatnych, zasiłków chorobowych po 14.11.1991 roku.3.4.5. kserowanie list płac, sporządzanie odpisów z list płac instytucjom upoważnionym,3.4.6.bieżące porządkowanie dokumentacji polegające na: naprawianiu uszkodzonych list płac poprzez podklejanie taśmami uszkodzonych list płac, wymiana obwolut, zakładek, wymiana taśm itp.3.5.Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania częściowe.3.6.Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez osoby wskazane w ofercie. Wykonywanie przedmiotu zamówienia za pomocą innych osób wymaga uzyskania zgody Zamawiającego 3.7. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy niezwłocznie, na bieżąco i sukcesywnie, stosownie do ustnych lub pisemnych zleceń przekazywanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725120007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach