Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8144206 , fax. 091 81-44-222
- Data zamieszczenia: 2012-12-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4 4
70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8144206, fax. 091 81-44-222
REGON: 01034470800671 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowywania projektów zaświadczeń dla byłych pracowników PPGR i GRSP do celów emerytalno - rentowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. przygotowywanie projektów zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ( RP-7) byłym pracownikom państwowych przedsiębiorstw gospodarki rolnej i gospodarstw rolnych skarbu państwa z terenu województwa zachodniopomorskiego oraz wielkopolskiego w celu; -przeliczania dotychczasowych świadczeń rentowo-emerytalnych, -złożenia pierwszorazowych wniosków rentowo-emerytalnych, -złożenia wniosku o renty rodzinne , -złożenia wniosku o kapitał początkowy, 2. przygotowywanie projektów zaświadczeń dotyczących zatrudnienia z okresu pracy stałej ( w przypadku braku akt osobowych), dochodzącej, sezonowej na podstawie list płac z wyszczególnieniem wynagrodzenia brutto oraz innych składników wynagrodzenia od których była odprowadzana składka na ubezpieczenie społeczne z wyszczególnieniem przepracowanych dni i godzin w poszczególnych miesiącach, 3. przygotowywanie projektów świadectw wykonywania pracy w szczególnych warunkach, 4. na wnioski Zakładów Ubezpieczeń Społecznych wyjaśnianie wszelkich różnic w składnikach wynagrodzenia tj. (wynagrodzenie miesięczne, fundusz premiowy, premie eksportowe, motywacyjne, nagrody jubileuszowe ,rekompensaty pracownicze, indeksacje, wartość świadczeń w naturze itp.), okresów zatrudnienia, okresów urlopów wychowawczych, macierzyńskich, bezpłatnych, zasiłków chorobowych po 14.11.1991 roku. 5. kserowanie list płac, sporządzanie odpisów z list płac instytucjom upoważnionym, 6. bieżące porządkowanie dokumentacji polegające na: naprawianiu uszkodzonych list płac poprzez podklejanie taśmami uszkodzonych list płac, wymiana obwolut, zakładek, wymiana taśm itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799610003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną