Przetargi.pl
Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla dzieci

Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły ogłasza przetarg

  • Adres: 94-003 Łódź, ul. Rajdowa 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 686 48 60 , fax. 42 686 48 60
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły
    ul. Rajdowa 18 18
    94-003 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 686 48 60, fax. 42 686 48 60
    REGON: 00073125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp41.edu.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym (szkoła podstawowa i gimnazjum) - na następujących zasadach: 1.Posiłki dla dzieci przygotowywane będą zgodnie z następującym jadłospisem powtarzającym się cyklicznie w cyklach 12-dniowych: Zestaw 1: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty i szynką 15 g + soczek owocowo-warzywny 200 ml + wafelek 20 g. Zestaw 2: Kanapka z pieczywa pełnoziarnistego 70 g, z twarogiem 20 g i kiełkami rzodkiewki + jogurt pitny owocowy 150 ml. Zestaw 3: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, pieczonym mięsem 15 g i plastrami ogórka 10 g + napój owocowy i/lub warzywny 200 ml + jabłko 1 szt. Zestaw 4: Kanapka z ciemnego chleba 70 g, z masłem 10 g, z pastą z jajek 20 g i szczypiorkiem + soczek owocowo-warzywny 200 ml + ciasto marchewkowe 40 g. Zestaw 5: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, z pastą z ryby wędzonej 20 g i kiełkami rzodkiewki + napój owocowy i/lub warzywny 200 ml + jabłko 1 szt. Zestaw 6: Kanapka z pieczywa pełnoziarnistego 70 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, z kurczakiem 30 g, majonezem 5 g i kukurydzą 10 g + soczek owocowo-warzywny 200 ml. Zestaw 7: Kanapka z ciemnego chleba 70 g, z masłem 10 g, z mozzarellą 15 g, z plastrami pomidora 20 g i bazylią + soczek owocowo-warzywny 200 ml + mandarynka 1 szt. Zestaw 8: Bułka ziarnista 60 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, z żółtym serem 15 g i plastrami rzodkiewki 15 g + soczek owocowo-warzywny 200 ml + kruche ciastko 20 g. Zestaw 9: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z pastą mięsno-warzywną 30 g, z plastrami ogórka 10 g + soczek owocowo-warzywny 200 ml + pączek wiedeński 15 g. Zestaw 10: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z pasztetem drobiowym 10 g i plastrami ogórka kiszonego 10 g + soczek owocowo-warzywny 200 ml + ciastko owsiane 15 g. Zestaw 11: Bułka ziarnista 60 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, z szynką 15 g i z kiełkami rzodkiewki + jogurt pitny owocowy 150 ml. Zestaw 12: Bułka pszenna 50 g, z masłem 10 g, z liściem sałaty, z żółtym serem 15 g i plastrami rzodkiewki 15 g + napój owocowy i/lub warzywny 200 ml + banan 1 szt. 2. Podane w pkt 1 powyżej parametry: gramatura, pojemność i ilość - stanowią wymogi minimalne Zamawiającego. Dopuszcza się przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci o parametrach wyższych niż podane w pkt. 1 powyżej. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków dla dzieci z zachowaniem diet pokarmowych w przypadku wystąpienia takiej indywidualnej potrzeby. O wystąpieniu takiej potrzeby Zamawiający poinformuje Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i dostarczyć podaną przez Zamawiającego liczbę posiłków dla dzieci uwzględniających wymogi podanych przez Zamawiającego diet pokarmowych. 4.Posiłki dla dzieci dostarczane będą do siedziby Zamawiającego - do stołówki szkolnej. Dostarczenie posiłków dla dzieci udokumentowane będzie pisemnym protokołem odbioru. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik A do umowy. 5.Posiłki dla dzieci dostarczane będą przez Wykonawcę jego własnym transportem spełniającym wymogi dotyczące przewozu żywności dla dzieci określone w przepisach szczególnych. 6.Posiłki dla dzieci dostarczane będą w jednorazowych papierowych torebkach (po jednej torebce dla każdego dziecka). W torebce znajdować się będą wszystkie elementy posiłku (np.: bułka, soczek i wafelek). Kanapki, bułki, ciastka oraz pączki będą dodatkowo opakowane. 7.Posiłki dla dzieci dostarczane będą 6 razy w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 13:00 do 14:00 (od poniedziałku do piątku) i od godziny 8:00 do 9:00 (w sobotę) - z zastrzeżeniem pkt 9 poniżej zdanie drugie. 8.Posiłki dla dzieci będą przygotowywane i dostarczane zgodnie z Harmonogramem Dostarczania Posiłków sporządzonym na piśmie przez Zamawiającego - zwanym dalej Harmonogramem. Wzór Harmonogramu stanowi załącznik B do umowy. 9.Harmonogram sporządzany będzie na okres 12 dni, w których odbywać się będą zajęcia szkolne dla dzieci. Zamawiający zastrzega, iż sobotnie zajęcia szkolne dla dzieci mogą odbywać się nie w każdą, ale w co drugą lub w co trzecią sobotę. 10.W Harmonogramie będą zawarte następujące informacje: - określenie dni, w których odbywać się będą zajęcia szkolne dla dzieci, tj. dni w których posiłki dla dzieci mają być dostarczone, - oznaczenie numeru zestawu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, na każdy dzień określony w Harmonogramie - z tym zastrzeżeniem, że zestawy nie mogą powtarzać się w ramach jednego Harmonogramu, - liczba posiłków dla dzieci, które mają być dostarczone każdego dnia określonego w Harmonogramie, - dodatkowe informacje, w tym dotyczące diet pokarmowych, o których mowa w pkt 3 powyżej w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci. 11.Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy Harmonogram za pomocą faksu, drogą mailową lub osobiście, nie później niż na 3 dni przed zakończeniem realizacji poprzedniego Harmonogramu. 12.Zamawiający zastrzega, iż liczba dostarczanych posiłków dla dzieci każdego dnia nie będzie niższa niż 80, a łączna liczba dostarczanych posiłków dla dzieci w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 51.840
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp41.edu.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach