Przetargi.pl
Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób w dniu 26.08.2016 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób w dniu 26.08.2016 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. I CZĘŚĆ 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób; w dniu 26.08.2016 r. pn.Potencjał eksportowy i handlowy świętokrzyskich producentów sektora spożywczo-przetwórczego, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2)Miejsce i data wydarzenia: Zamek królewski w Sandomierzu w województwie świętokrzyskim w dniu 26.08.2016 roku Uwaga! Konferencja obędzie się w Sali Rycerskiej na Zamku Królewskim w Sandomierzu. Sala jest zarezerwowana przez Zamawiającego w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniu 26.08.2016 roku. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszty wynajmu sal w kwocie 3290 zł brutto (w ww godzinach) według kosztorysu: Sala Rycerska 350zł/h x 7h = 2450zł brutto (w tym nagłośnienie, rzutnik, ekran, pomieszczenie baszty południowej) oraz pomieszczenie po byłej kawiarni 120zł/h x 7h = 840zł brutto (w tym zaplecze kuchnia) do rozmów biznesowych. Koszt wynajęcia tych pomieszczeń Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Wyposażenie techniczne sali, zgodne ze specyfikacją, jest dodatkowo płatne przez Wykonawcę. 3)W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a)zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; b)zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego; c)zapewnienie recepcji konferencji; d)zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji; e)zorganizowanie kolacji; f)obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz zaproszeń, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; g)udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję; h)opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 4)Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji. 2.II CZĘŚĆ 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców handlowców importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24- 27 sierpnia 2016r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2)Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora spożywczo-przetwórczego regionu świętokrzyskiego poza Polską oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. 3)Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r. w Sandomierzu i jego okolicach. 4)Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, handlowcy i importerzy z branży spożywczo-przetwórczej łącznie 16 osób (2 osoby z Niemiec, 2 osoby z Wielkiej Brytanii, 2 osoby z Bułgarii, 2 osoby z Chorwacji, 2 osoby z Węgier, 2 osoby z Rumunii, 2 osoby z Serbii, 1 osobę z Iranu oraz 1 osobę z Algierii. 5)Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 1 (jednego) tłumacza, konsekutywnego, który posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego i który to będzie towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania. 6)Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP) to 4 osoby. 7)W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym:transport, ubezpieczenie uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie. b)obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego. c)zapewnienie identyfikatorów z etui oraz smyczy dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej. d)prowadzenie listy obecności. e)opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję. 8)Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem nie później niż 24 godziny przed terminem przyjazdu. 3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia części I i II zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia każdej części na każdym jego etapie. 5.Wykonawca zobowiązuje się do pozostania z zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia. 6.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania. 7.Cenę oferty wykonawca oblicza i podaje w Formularzu oferty, którego wzór zawiera dodatek nr 1 do SIWZ. Przy obliczaniu ceny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi dla odpowiedniej części. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) zakresy (części) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Niedopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 9.Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy. 10.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 11.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych dla odpowiedniej części zawarte zostały w dodatku nr 4A 4B do SIWZ - Wzór umowy. 12.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na wybraną/e przez wykonawcę część/części zamówienia. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach