Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 59 79 100, , fax. 22 59 79 043
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
Jagiellońska 26
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 59 79 100, , fax. 22 59 79 043
REGON: 1552891000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania i realizacji koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii medialnej o szerokim zasięgu w ramach projektu „PLAN DZIAŁAŃ POMOCY TECHNICZNEJ UMWM na lata 2017-2018 w zakresie informacji i promocji RPO WM 2014-2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i realizacji koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii medialnej o szerokim zasięgu w ramach projektu „PLAN DZIAŁAŃ POMOCY TECHNICZNEJ UMWM na lata 2017-2018 w zakresie informacji i promocji RPO WM 2014-2020. Głównym celem kampanii jest wzrost liczby osób poinformowanych o organizowanych naborach wniosków o dofinansowanie w ramach RPO WM 2014-2020 i upowszechnienie wiedzy na temat korzyści płynących z wykorzystania środków unijnych. 1) Cele szczegółowe: a. skierowanie uwagi potencjalnych beneficjentów na planowane w 2018 r. nabory i możliwości finansowe; b. aktywizacja mieszkańców województwa w ubieganiu się o wsparcie z funduszy unijnych w ramach RPO WM 2014-2020; c. wzrost świadomości mieszkańców o tym, gdzie szukać informacji na temat nowych możliwości dofinansowania z RPO WM 2014-2020; d. informowanie potencjalnych beneficjentów o wybranych naborach do konkursów ogłaszanych przez Mazowiecką Jednostkę Wrażania Programów Unijnych. 2) Cele bezpośrednie komunikacji Funduszy Europejskich: a. stworzenie spójnej wizualizacji dla wszystkich działań informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych dotyczących wdrażania RPO WM, realizowanych przez Zamawiającego w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 w celu zwiększenia rozpoznawalności marki Fundusze Europejski w obszarze RPO WM; b. pozytywna zmiana w odbiorze i rozumieniu zasad funkcjonowania Funduszy Europejskich w obszarze RPO WM. 3) Cel nadrzędny komunikacji Funduszy Europejskich: Wsparcie wykorzystania środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 dla realizacji celów rozwojowych regionu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21