Zespół Szkół Publicznych w Mostach ogłasza przetarg
- Adres: 72-132 Mosty, Mosty 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 418 12 11, 509 600 473 , fax. 91 418 12 11
- Data zamieszczenia: 2012-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Mostach
Mosty 4 4
72-132 Mosty, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 418 12 11, 509 600 473, fax. 91 418 12 11
REGON: 81251830000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspmosty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Mostach w dni zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu 9.1.2 Rozwinąć skrzydła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Mostach w dni zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu 9.1.2 Rozwinąć skrzydła. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie posiłków dla uczniów. Posiłek dla każdego z uczniów musi składać się z: a) pełnoziarnistej kanapki z: wysoko gatunkowymi wędlinami lub żółtym serem lub białym serem z dodatkiem warzyw; b) wysoko gatunkowego soku owocowego lub owocowo-warzywnego w kartoniku lub zakręcanej butelce o pojemności minimum 0,2L; c) wysoko gatunkowego jogurtu lub serka w opakowaniu minimum 125g d) owocu lub warzywa. 2) Posiłki muszą być zróżnicowane i w ramach 1 tygodnia (poniedziałek-piątek) nie mogą się powtarzać. 3) Wykonawca zapewni taki sam posiłek dla każdego z uczniów w danym dniu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków codziennie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku oraz raz w miesiącu w sobotę z wyłączeniem dni wolnych od zajęć (święta itp.) O dniach wolnych Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego z 7- dniowym wyprzedzeniem. 5) Przewidywana liczba posiłków w okresie realizacji umowy: 19 198 ; Liczba ta może ulec zmianie o 5%. 6) Dokładną liczbę posiłków w poszczególne dni tygodnia Zamawiający przedstawi Wykonawcy na piśmie najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem zajęć pozalekcyjnych w danym roku szkolnym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków do siedziby szkoły w godzinach 13:00 - 13:10. 8) O wszelkich zmianach w harmonogramie dostaw Zamawiający informować będzie Wykonawcę z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 3.10.Przygotowywane posiłki muszą posiadać odpowiednią wartość energetyczną, zgodnie z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczania posiłków z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. 10)Posiłki mają być przygotowane zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w Ustawie z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przechowywania próbek dostarczonej żywności zgodnie z zapisami w/w ustawy i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 11) Wykonawca będzie dostarczał posiłki na własny koszt, własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555212000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspmosty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną