Przetargi.pl
Usługa przeprowadzki Sądu Rejonowego w Siedlcach.

Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Świrskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
    ul. Świrskiego 17
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
    REGON: 32494900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzki Sądu Rejonowego w Siedlcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia oraz zasobu akt Sądu Rejonowego w Siedlcach.Zakres wykonywanej usługi obejmuje przeniesienie (przeprowadzkę) archiwów, akt podręcznych, sprzętu biurowego i informatycznego z trzech budynków Sądu Rejonowego w Siedlcach oraz archiwum znajdującym się w budynku przy ul. Błonie 5 do nowej siedziby Sądu Rejonowego w Siedlcach położonej przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w Siedlcach. Nie przewiduje się (z pewnymi – wymienionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – wyjątkami) przewozu mebli. Ilość sprzętu jak również dokumentacji (akt sądowych) może ulec zmianie, ze względu na trwającą normalną pracę sądu. Zakres tolerancji wynosi 10%. Harmonogram przeprowadzki został wyszczególniony w załączniku Nr 7 do SIWZ – wzór umowy. Okresy podane w harmonogramie mają charakter przybliżony i w trakcie wykonywania usługi mogą ulec zmianie.Godziny wykonywania usługi. od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu wykonania usługi maksymalnie do godz. 20:00 oraz pracę w sobotę i niedzielę.Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014., poz. 1502 z późn. zm), Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Za czynności o których mowa w art. 22 § 1 k.p, Zamawiający uważa w szczególności czynności osób bezpośrednio realizujących usługę przeprowadzki w szczególności przenoszenie, przewożenie sprzętu, kierowców. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli powyższego obowiązku, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy (podwykonawcy) przedłożenia informacji – wykazu co do liczby osób realizujących usługę w zakresie przeprowadzki, oraz pisemnego oświadczenia że w.w osoby są zatrudnione w oparciu o umowę o pracę. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizujących czynności objęte zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do aktualizacji wykazu osób oraz złożenia oświadczenia o zatrudnieniu nowej osoby na umowę o pracę, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy. Podwykonawca składa oświadczenie dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia, przed przystąpieniem tych osób do świadczenia usługi. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie przedstawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentu potwierdzającego wymagania o których mowa powyżej, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną zgodnie z zapisami umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji szczegółowo określono przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, oraz we „wzorze umowy” – załącznik Nr 7 do SIWZ. Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej obiektu Sądu w którym realizowana będzie usługa przeprowadzki. Oględzin można dokonać przed upływem terminu składania ofert, w godzinach ustalonych wcześniej z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. Zamawiający nie wskazuje minimalnej oraz maksymalnej ilości osób realizujących usługę przeprowadzki. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie taką ilość osób które w najpełniejszy, zgodny z wymaganiami Zamawiającego, sposób zrealizują zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach