Przetargi.pl
Usługa przeprowadzki mienia do nowej siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie

Archiwum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-960 Kraków, ul. Sienna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4224094, 4216881 w. 29 , fax. 124 213 544
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Narodowe w Krakowie
    ul. Sienna 16
    30-960 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4224094, 4216881 w. 29, fax. 124 213 544
    REGON: 11000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ank.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzki mienia do nowej siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dezynfekcji, ozonowania, demontaż części wyposażenia oraz transport składników mienia stanowiących własność Archiwum Narodowego w Krakowie (zwanym dalej Zamawiającym) w trzech budynkach w Krakowie: na Zamku Królewskim na Wawelu, przy ul. Lubicz 25b oraz ul. Grodzkiej 52 do nowej siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E. 2. Zakres Usługi obejmuje w szczególności dezynfekcja i ozonowanie, demontaż, przenoszenie, załadunek, transport, rozładunek, wnoszenie przedmiotów do docelowych pomieszczeń i ustawianie ich w docelowych miejscach, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, oraz demontaż i utylizacja czujek izotopowych. Ozonowane będzie mienie i pomieszczenia w opuszczanych lokalizacjach Zamawiającego. 3. Zamówienie obejmuje demontaż i utylizacje 29 czujek izotopowych zgonie z obowiązującymi przepisami. 4. Na przenoszone mienie składa się przede wszystkim: a) sprzęt biurowy, tj. komputery, monitory, klawiatury, drukarki, niszczarki, aparaty telefoniczne itp.; b) wyposażenie meblowe oraz pozostałe wyposażenie stanowiące część majątku pomocniczego; c) sprzęt AGD i inny sprzęt elektryczny; d) central telefonicznych, przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz system telewizji przemysłowej; e) wyposażenie specjalistycznych pracowni (konserwatorskiej, introligatorskiej, fotograficznej) f) pozostałe mienie wyżej niewymienione. 5. Przewidziany zakres czynności Wykonawcy w czasie przeprowadzki obejmował będzie: a) demontaż i utylizacja 29 czujek izotopowych zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonywane przez pracownika z zezwoleniem Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące, (instalator powinien być wyposażony w sprzęt do monitorowania skażeń alfa-promieniotwórczych przy zachowaniu odpowiednich środków ochrony osobistej, należy sporządzić wykaz urządzeń, wypełnić kartę ewidencji odpadów promieniotwórczych, demontowane czujki muszą zostać umieszczone w indywidualnych opakowaniach foliowych a następnie w zbiorczym opakowaniu foliowym, czujki muszą być przekazane do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych, z którego zostanie sporządzony protokół przekazania pomiędzy jednostkami organizacyjnymi). Protokół będzie dostarczony Zamawiającemu. b) ozonowania kartonów i pojemników oraz sprzętu elektronicznego przed rozpoczęciem transportu, następnie dezynfekcję całej kubatury pomieszczeń w kierunku wirusów, bakterii, grzybów, patogenów itp. przez zamgławianie i manualną aplikację preparatu wiruso-bakteryjno-grzybobójczego pozostałych elementów mienia takich jak: regały, szafy, stoły, biurka, c) zabezpieczenie i dostarczenie wymaganej przez zamawiającego odpowiedniej ilości ozonowanych pudeł kartonowych o wymiarach: 48cm x 38cm x 40cm, skrzyni plastikowych z pokrywami o wymiarach 60 cm x 60 cm x 40cm oraz o wymiarach: 60 cm x 80 cm x 40 cm, palet, taśmy pakowej, markerów permanentnych, foli stretch, folii bąbelkowej i palet (palety dostosowane do wind) – w zależności od potrzeby, do poszczególnych siedzib Zamawiającego (Wawel, ul. Lubicz, ul. Grodzka,) na 14 dni przed jej rozpoczęciem – bez pobierania żadnych opłat za nie; d) wyposażanie informatyczne w tym zestawy komputerowe mają zostać przez Wykonawcę: rozłączone/zdemontowane do transportu: zapakowane tak, aby sprzęt /wyposażanie były kompletne i nie brakowało np. kabli od zestawu, zabezpieczone do transportu; przetransportowane, rozpakowane i ustawione we wskazanym przez Zamawiającego miejscu; e) przygotowanie mebli (szafy, regały, biurek itp.) do transportu, rozkręcenie dużych elementów, zapakowanie w gąbkę, folię bąbelkową, karton itp., f) demontaż central wraz z osprzętem – w lokalizacji przy ul. Grodzkiej wykonać demontaż oraz utylizacje czujek izotopowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, protokół z utylizacji dostarczyć do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 47, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku bankowego: 40 1010 1270 0009 0913 9130 1000 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na Usługa przeprowadzki minia do nowej siedziby Archiwum narodowego w Krakowie. 5. Zarówno w oznaczeniu tytułu przelewu jak i dokumencie wadialnym konieczne jest wskazanie nazwy postępowania. Skutki niemożności ustalenia, czego dotyczy wadium lub ryzyko braku możliwości skorzystania z wadium obciążają wykonawcę . 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W takim wypadku do oferty należy załączyć kopię dowodu przelewu. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 lit. b)-e) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert. Dokument może zostać załączony do oferty (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach