Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7716345 , fax. 32 2496229
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 7716345, fax. 32 2496229
    REGON: 34479020000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, wymagających specjalistycznego wsparcia, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych. Planowana liczba dzieci objęta zajęciami terapeutycznymi może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości uczestników projektu zainteresowanych udziałem ich dzieci w zajęciach. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby dzieci skierowanych na zajęcia. 2. Okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020r. 3. Maksymalna łączna ilość godzin zajęć wynosi 256. Przez godzinę zajęć rozumie się godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 4. Uczestnicy zajęć zostaną podzieleni na 8 grup (maksymalnie 4 osoby w grupie). 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: a) odpowiednią do przeprowadzenia zajęć infrastrukturę, w tym odpowiednią liczbę koni, niezbędny sprzęt na prowadzonych zajęciach, np. kompletne siodła, ogłowie, toczki dla uczestników/uczestniczek zajęć, itp. oraz teren – miejsce do prowadzenia zajęć – odpowiednio przygotowany, ogrodzony, b) wykwalifikowaną oraz odpowiednio liczną kadrę instruktorów i osób do prowadzenia zajęć z hipoterapii, przy czym Instruktor powinien posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu hipoterapii dla osób niepełnosprawnych, c) prowadzenie zajęć z hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) bezpieczeństwo każdego uczestnika zajęć w czasie ich realizacji poprzez objęcie ubezpieczeniem NNW uczestników zajęć. III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Realizacja zamówienia musi odbywać się na terenie miasta Chorzów. Dopuszcza się realizację zamówienia poza terenem Chorzowa, jednakże wtedy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport dla uczestników zajęć oraz ich opiekunów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia możliwości jednoczesnego prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii dla odpowiedniej liczby dzieci (grup), tj. dysponowania w czasie zajęć odpowiednią liczbą koni i instruktorów, b) zdiagnozowania dzieci na wstępie i po zakończeniu terapii oraz do określenia poziomu ich funkcjonowania, c) prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) zapewnienia zabezpieczeń dla uczestników zajęć przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi podczas hipoterapii, e) zapewnienia bezpieczeństwa każdemu uczestnikowi zajęć w czasie ich realizacji, f) posiadania ubezpieczenia OC, g) przedstawienia Zamawiającemu po zakończeniu zajęć pełnej dokumentacji wykonanej usługi, która obejmuje: listy obecności wraz z zakresem godzinowym zajęć terapeutycznych, h) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r., Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) oraz kierowania się polityką równych szans tzn. podczas realizacji zajęć nie będzie występowała dyskryminacja ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, religię lub światopogląd, wiek czy orientację seksualną, i) zamieszczenia plakatu dostarczonego przez Zamawiającego w miejscu realizacji usługi z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX. Włączenie Społeczne, dla Działania 9.1. Aktywna integracja, dla Poddziałania 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu wraz z wykazem zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - o treści według załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach