Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci w ramach projektu pn. Stawiamy na rozwój – wsparcie dla dzieci i nauczycieli Przedszkola Samorządowego nr 16 w Kielcach

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 16 im. Jana Brzechwy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-522 Kielce, ul. Nowy Świat 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 367 65 36
  • Data zamieszczenia: 2024-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 16 im. Jana Brzechwy w Kielcach
    ul. Nowy Świat 34
    25-522 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 367 65 36
    REGON: 290015488
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps16.kielce.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci w ramach projektu pn. Stawiamy na rozwój – wsparcie dla dzieci i nauczycieli Przedszkola Samorządowego nr 16 w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 (Zadanie nr 1) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych z rytmiki:Wymiar świadczonej usługi: 432h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do lipca 2025r. Planowany podział liczby godzin wynosi: 264h w 2024 roku oraz 168h w 2025 roku, według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie zajęć rozpocznie się nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Głównym celem zajęć dodatkowych z rytmiki jest wspieranie rozwoju intelektualnego, fizycznego i emocjonalnego dzieci poprzez ćwiczenia muzyczno-ruchowe. Zamawiający do realizacji usługi zapewnia niezbędne pomoce dydaktyczne oraz pianino, a także odrębną salę o pow. ok. 70m2 do przeprowadzenia zajęć.Część nr 2 (Zadanie nr 2) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej:Wymiar świadczonej usługi: 576h,wypracowanych od dnia podpisania umowy do lipca 2025roku. Planowany podział liczby godzin wynosi: 352h w 2024 roku oraz 224h w 2025 roku, według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, a prowadzenie zajęć rozpocznie się nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Zajęcia ukierunkowane będą na profilaktykę oraz ćwiczenia korygujące wady postawy, wady kończyn dolnych i naukę przyjmowania przez dzieci właściwej postawy ciała. Zamawiający do realizacji usługi zapewnia niezbędne wyposażenie i pomoce dydaktyczne, a także odrębną salę o pow. ok. 70 m2 do przeprowadzenia zajęć.Część nr 3 (Zadanie nr 3) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych „Poznajemy sporty drużynowe”:Wymiar świadczonej usługi: 576h,wypracowanych od dnia podpisania umowy do lipca 2025roku. Planowany podział liczby godzin wynosi: 352h w 2024 roku oraz 224h w 2025 roku, według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, a prowadzenie zajęć rozpocznie się nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Zajęcia dodatkowe „Poznajemy sporty drużynowe” są zajęciami sportowymi, a ich głównym celem jest poprawa koordynacji ruchowej, umiejętności współdziałania w grupie, walka ze stresem u dzieci, nauka właściwego rozładowywania napięcia, poznanie podstawowych sportów drużynowych i zasad w nich obowiązujących. Zamawiający do realizacji usługi zapewnia niezbędne wyposażenie i pomoce dydaktyczne, a także odrębną salę o pow. ok. 70m2 do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający dysponuje także ogrodem przedszkolnym o dużej powierzchni, w którym przy odpowiednich warunkach atmosferycznych zakłada się możliwość realizacji zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z rozdziałem V SWZ.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 Ustawy PZP oraz którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ustępie 2, tj. którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodlegania wykluczeniu2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiającydokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust.1 pkt a SWZ;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiającydokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust.1 pkt a SWZ;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiającydokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt a SWZ;d) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:a) dla zadania nr 1Minimum 1 osobą posiadającą:- ukończone studia wyższe z zakresu Edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej/lub rytmika i muzykoterapia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej lub ukończone studia wyższe pokrewne (muzyczne);- przygotowanie pedagogiczne;- umiejętność gry na pianinie potwierdzoną świadectwem/dyplomem;- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć o profilu muzycznym dla dzieci,przy czym jeśli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, to każda z tych wskazanych osób musi spełniać wszystkie w/w wymogi w zakresie zdolności technicznej i zawodowej określone dla zadania nr 1, podane wyżej.b) Dla zadania nr 2Minimum 1 osobą posiadającą:- uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej, tj. ukończone studia wyższe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia wyższe i kurs/studia instruktor gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia wyższe na kierunku fizjoterapia lub ukończone inne studia wyższe na kierunku (specjalności) zgodnym z prowadzonymi zajęciami i dającym uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej;- przygotowanie pedagogiczne;- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej i /lub wychowania fizycznego dla dzieci,przy czym jeśli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, to każda z tych wskazanych osób musi spełniać wszystkie w/w wymogi w zakresie zdolności technicznej i zawodowej określone dla zadania nr 2, podane wyżej.c) Dla zadania nr 3Minimum 1 osobą posiadającą:- ukończone studia wyższe z zakresu wychowania fizycznego;- przygotowanie pedagogiczne;- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wychowania fizycznego i/lub zajęć o profilu sportowym dla dzieci,przy czym jeśli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, to każda z tych wskazanych osób musi spełniać wszystkie w/w wymogi w zakresie zdolności technicznej i zawodowej określone dla zadania nr 3, podane wyżej.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu (zdolności technicznej lub zawodowej), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje w/w osobą /osobami (w zależności od nr zadania/zadań na które składa ofertę) wraz ze wskazaniem tej osoby/tych osób z imienia i nazwiska - wg wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanego warunku, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie w załączniku nr 2 odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi dokumenty osoby/osób wskazanej/wskazanych do prowadzenia zajęć potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach