Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejetności społecznych z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla 37 osób

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 42618
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejetności społecznych z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla 37 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla 37 osób - uczestników projektu pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Odbiorcy przedmiotu zamówienia: Odbiorcami przedmiotu zamówienia, czyli uczestnikami treningu będą wychowankowie pieczy zastępczej w wieku szkolnym oraz osoby z niepełnosprawnością. Maksymalna liczba uczestników treningu to 37 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników treningu o 10 osób, bez ponoszenia konsekwencji finansowych. O dokładnej liczbie uczestników treningu Zamawiający poinformuje najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych z zakresu udzielania pierwszej pomocy w wymiarze 18 godzin, dla trzech grup wyodrębnionych przez Zamawiającego z uczestników projektu. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia treningu w wymiarze 6 godzin zegarowych na grupę. 3) Każda z wyodrębnionych grup powinna odbyć w ramach treningu 2 spotkania po 3 godziny zegarowe każde. 4) Trening powinien odbywać się w poniedziałki (grupa I), środy (grupa II), i piątki (grupa III), w godzinach 16.00-19.00. 5) Trening ma na celu umożliwienie uczestnikom projektu poznanie różnych technik służących ratowaniu zdrowia i życia ludzkiego. Konieczne jest, aby uczestnicy przećwiczyli poszczególne schematy postępowania w razie nagłego zdarzenia, tak aby byli przygotowani do samodzielnego udzielania pierwszej pomocy w najbardziej typowych sytuacjach z życia codziennego. Ćwiczenia powinny odbywać się na pozorantach (np. badanie poszkodowanego, układanie w pozycji bocznej ustalonej, zakładanie opatrunków i unieruchamianie), jak i na fantomie (resuscytacja krążeniowo-oddechowa). 6) Zamawiający wymaga następujących metod prowadzenia treningu: wykład, ćwiczenia kształtujące kompetencje i umiejętności społeczne ułatwiające uczestnikom szybkie i prawidłowe reagowanie w sytuacjach trudnych. 7) Zakres treningu: a) aspekty moralne i prawne udzielania pierwszej pomocy, b) etapy udzielania pierwszej pomocy, c) ćwiczenia związane z podstawowymi zabiegami resuscytacyjnymi: - ocena bezpieczeństwa, - ocena stanu poszkodowanego, - wezwanie pomocy d) ćwiczenia praktyczne według zasad postępowania przy udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych zdarzeniach, takich jak: - krwotoki, - opatrywanie ram, - postępowanie przy wbitym ciele obcym, - złamania, - oparzenia, - omdlenia, - zakrztuszenia, - porażenia prądem, - zatrudnia substancjami żrącymi, - postępowanie przy zawale serca, - epilepsja. e) ćwiczenia na fantomie z reanimacji (osoby dorosłej i dziecka). 8) Wykonawca przeprowadzi trening w siedzibie Zamawiającego tj. w Bochni przy ul. Windakiewicza 9/5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80562000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał bądź wykonuje co najmniej jedną usługę szkoleniową/trenerską z zakresu udzielania pierwszej pomocy, b) dysponuje ratownikiem medycznym (tj. osobą posiadająca dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego ratownik medyczny lub która ukończyła studia wyższe na kierunku ratownictwo medyczne), posiadającym doświadczenie jako trener/wykładowca (minimum 2 przeprowadzone szkolenia/treningi).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SWIZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1.2) niemniejszej SWIZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SWIZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć wykaz potwierdzający doświadczenie zawodowe osoby, która będzie realizować zamówienie, podlegający ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWIZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty zawierające rekomendacje dla osoby która będą realizować zamówienie - według zasad określonych w rozdz. XIV.4.2 SWIZ. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszych - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej jedną usługę szkoleniową z zakresu udzielania pierwszej pomocy. 8. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika. 10. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego w ww. zakresie. 11. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 12. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 11, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Podpis złożony na oświadczeniach i dokumentach musi pozwalać na identyfikację osoby, która go złożyła. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania kopii dokumentów w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub odpis pełnomocnictwa poświadczony przez notariusza(art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1796 z późn. zm.). 18. W zakresie nie uregulowanym w SWIZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 20016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126). 19. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 20. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach