Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Spawanie metodą MAG i TIG dla 24 osób bezrobotnych w 2 grupach po 12 osób

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Spawanie metodą MAG i TIG dla 24 osób bezrobotnych w 2 grupach po 12 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Spawanie metodą MAG i TIG dla 24 osób bezrobotnych w 2 grupach po 12 osób. Termin szkolenia dla każdej grupy jest inny. 3.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem minimum gimnazjalnym/podstawowym. 4.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 5.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi w procesach spawania MAG (135) oraz TIG (141) a także przygotowanie do egzaminu spawacza spoin pachwinowych (IS-P/T-FW-1-135, IS-P/T-FW-1-141) przeprowadzanego przez Komisję Spawalniczą wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6.Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń dla zawodu spawacz ręczny łukiem elektrycznym (kod zawodu: 721203) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz być realizowany w zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: Wytyczne Nr W-07/IS-02 - Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych; Wytyczne Nr W-07/IS-03 - Programy szkolenia spawaczy metodą TIG (141) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych; Wytyczne Nr W-07/IS-17 - Egzaminowanie spawaczy po kursach spawania objętych merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; Wytyczne Nr W-07/IS-41 - Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. nr 40, poz. 470). 7.Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 8.Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie o udziale w szkoleniu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. nr 177 poz. 1193 z późn. zm.) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi w procesach spawania MAG (135) oraz TIG (141) przeprowadzanego przez Komisję Spawalniczą wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, otrzymają Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydawane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach oraz książkę spawacza z wpisanym potwierdzeniem zakresu nabytych uprawnień spawalniczych. 10.Wymagana liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika wynosi 150 godzin zegarowych, w tym 28 godzin zajęć teoretycznych, 117 godzin zajęć praktycznych oraz 5 godzin egzaminu (2 godziny egzaminu teoretycznego oraz 3 godziny egzaminu praktycznego). Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 11.Dzienny wymiar godzin szkolenia powinien wynosić nie mniej niż 5 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych. 12.Szkolenie powinno kończyć się egzaminem na uprawnienia spawacza spoin pachwinowych w procesach spawania MAG (135) - IS-P/T-FW-1-135 oraz TIG (141) - IS-P/T-FW-1-141 przeprowadzanym przez Komisję Spawalniczą wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Egzamin powinien zostać przeprowadzony dla całej grupy 12-tu osób po zrealizowaniu całości szkolenia tj. w ostatnim dniu szkolenia. 13.Zajęcia szkoleniowe (część teoretyczna jak i praktyczna) odbywają się codziennie dla każdego uczestnika (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 14.Szkolenie każdej grupy powinno być zrealizowane w ciągu 25 dni szkoleniowych. Grupa I w terminie od 09.09.2013r. do 11.10.2013r. Grupa II w terminie od 21.10.2013r. do 26.11.2013r. 15.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia ani dołączenia grupy skierowanej przed Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 16.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 17.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 18.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (długopis, zeszyt, teczka), zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, odzież roboczą (spodnie i bluzę lub kombinezon, rękawice, buty) oraz ochronną (okulary, maska) zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 19.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, piśmiennicze oraz odzież robocza przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 20.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 21.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 22.Wykonawca zobowiązany jest do: oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list, zaświadczeń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie http://pokl.wup-rzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html , rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie www.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczeniu informacji o szkoleniu przed jego rozpoczęciem oraz aktualizowaniu informacji w tej bazie, przechowywania do 31.12.2020r. dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach