Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób.

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób. 3.Wymagana liczba godzin szkolenia - 215 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne - 140 godzin, praktyka u pracodawcy w komórce księgowości, kadr lub płac- 70 godzin, egzamin- 5 godzin. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 4.Termin realizacji szkolenia dla obydwu grup: od 16. października 2015r. do 30. listopada 2015r. 5.Szkolenie każdej grupy powinno zostać zrealizowane w czasie 31 dni szkoleniowych (dni odbywania szkolenia). Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być zrealizowane w czasie 20 dni po 7 godzin dziennie, następnie praktyka u pracodawców w czasie 10 dni po 7 godzin dziennie, egzamin w ostatnim dniu szkolenia - 5 godzin. Zajęcia i praktyka powinny odbywać się codziennie: bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 6.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne z wykształceniem minimum średnim, deklarujące znajomość pakietu MS Office, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 7.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 8.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności do pracy na stanowisku obsługi finansowo - księgowej i kadrowo - płacowej firm z wykorzystaniem programów komputerowych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. 9. Program szkolenia musi obejmować co najmniej zagadnienia: Moduł księgowość w wymiarze 84 godziny (12 dni szkoleniowych) przepisy prawne dotyczące zagadnień księgowych i podatkowych w tym: zasad rachunkowości, ewidencji operacji gospodarczych oraz zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, podstawy rachunkowości, prowadzenie dokumentacji księgowej i rachunkowej, rachunkowość finansowa: charakterystyka i ewidencja majątku trwałego, ewidencja środków pieniężnych, prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, ewidencja materiałów, towarów i produktów, ewidencja i rozliczanie kosztów i przychodów, ustalanie wyniku finansowego, rachunkowość podatkowa, podstawy rachunkowości zarządczej, wykorzystanie licencjonowanego programu komputerowego do wspomagania systemu rachunkowości zgodnego z obowiązującym stanem prawnym, Moduł kadry i płace w wymiarze 56 godzin (8 dni szkoleniowych) nawiązanie stosunku pracy, rodzaje umów o pracę, rozwiązywanie umów o pracę, dokumentowanie zatrudnienia, akta osobowe pracowników, umowy cywilnoprawne, czas pracy, urlopy pracownicze, bezpieczeństwo i higiena pracy, odpowiedzialność materialna pracownika, porządek, dyscyplina pracy, mobbing, dyskryminacja, molestowanie, obowiązki zakładu pracy wobec ZUS, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, Prowadzenie rozliczeń za pomocą programu PŁATNIK Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ewidencja i rozliczanie wynagrodzeń, lista płac, obowiązki zakładu pracy wobec Urzędu Skarbowego, obsługa licencjonowanego programu wspomagającego zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników zgodnego z obowiązującym stanem prawnym, Praktyka u pracodawcy. w wymiarze 70 godzin (10 dni szkoleniowych) Egzamin w wymiarze 5 godzin (1 dzień szkoleniowy) 10.Praktyka u pracodawcy musi odbywać się w dziale księgowym, kadrowym lub płacowym funkcjonującej firmy. Wykonawca wskaże pracodawców, u których będzie realizowana praktyka, miejsca odbywania praktyki i opiekunów praktyk w formularzu ofertowym. 11.U jednego pracodawcy praktykę może odbywać maksymalnie 2 uczestników szkolenia. Pracodawca u którego realizowana jest praktyka wyznacza opiekuna praktyki. Pod opieką jednego opiekuna praktykę może odbywać maksymalnie 2 uczestników szkolenia. Opiekunem praktyki powinna być osoba zatrudniona na stanowisku księgowa/-y lub kadrowy/a. Opiekun praktyki sprawuje bieżącą opiekę nad kursantem odbywającym praktykę. 12.Nadzór nad przebiegiem praktyki sprawuje instytucja szkoleniowa, która odpowiada za prawidłową realizację programu praktyki oraz prowadzoną dokumentację, w tym codzienne prowadzenie kart praktyki zawodowej przez uczestników szkolenia i listy obecności. 13.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 14.Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy. 15.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia, ani dołączenia grupy skierowanej przez Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 16.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość. 17.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia, w tym książka z zakresu tematycznego: księgowość, książka z zakresu tematycznego: kadry i płace, skrypt szkoleniowy, (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (długopis, zeszyt, teczka), zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia, w tym sale o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego, wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostęp do węzła sanitarnego, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, samodzielne stanowisko komputerowe z pełnym licencjonowanym oprogramowaniem wyposażone w program Płatnik oraz programy do wspomagania systemu rachunkowości, kadr i płac zgodne z obowiązującym stanem prawnym wraz z podłączeniem do sieci Internet, miejsce realizacji praktyki w dziale księgowym, kadrowym lub płacowym, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 18.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 19. Miejsce realizacji szkolenia: Mielec (zajęcia teoretyczne, praktyczne, praktyka u pracodawców). 20.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 21.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 22.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 23.Wykonawca zobowiązany jest do: oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, ćwiczeniowych, list obecności, dziennika zajęć, programu i harmonogramu szkolenia, zaświadczeń, certyfikatów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Funduszy Europejskich oraz logo Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które są zamieszczone na stronie internetowej WWW.power.gov.pl gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym, umieszczenia w widocznym miejscu plakatu formatu minimum A3 z informacjami na temat projektu tj: informacjami dotyczącymi wsparcia finansowego (współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego i Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych) wraz z logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) i logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego, opracowania programu praktyki zawodowej. W przypadku wybrania oferty wykonawcy program praktyki wymaga akceptacji zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach