Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkolenia Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkolenia Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Księgowość z elementami kadr i płac dla 20 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy w 2 grupach po 10 osób. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera, a także znajomość podstaw rachunkowości oraz nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi finansowo- księgowo- kadrowej małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem programów komputerowych. 4.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: dla każdej grupy 180 godzin zegarowych. Szkolenie powinno się kończyć egzaminem. Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 6 godzin zegarowych dziennie. 7.Szkolenie każdej grupy powinno być zrealizowane w ciągu 25 dni szkoleniowych. 8.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: -przepisy prawne dotyczące zagadnień księgowych i podatkowych w tym: zasad rachunkowości, ewidencji operacji gospodarczych oraz zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, -prowadzenie ewidencji podatkowej, obowiązki zakładu pracy wobec Urzędu Skarbowego, -podstawy rachunkowości finansowej, -wykorzystanie wybranych narzędzi rachunkowości zarządczej w małych i średnich przedsiębiorstwach, -prowadzenie dokumentacji księgowej i rachunkowej, -ewidencja i rozliczanie wynagrodzeń, lista płac, urlopy pracownicze, świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, -obowiązki zakładu pracy wobec ZUS, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, program PŁATNIK, składki na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, -nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje umów o pracę, dokumentowanie zatrudnienia, czas pracy, odpowiedzialność materialna pracownika, porządek, dyscyplina pracy, akta osobowe pracowników, umowy cywilnoprawne, -wykorzystanie programu komputerowego do wspomagania systemu rachunkowości, zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. 9.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193) zawierające: -numer z rejestru; -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, -formę i nazwę szkolenia; -okres trwania szkolenia; -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; -podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 10.Wymagany termin realizacji: -I grupa 10-to osobowa - rozpoczęcie 25 lipca 2011r., -II grupa 10-to osobowa - rozpoczęcie 05 września 2011r.. 11. Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -materiały piśmiennicze, -samodzielne stanowisko komputerowe z pełnym licencjonowanym oprogramowaniem, wyposażone w program Płatnik, program wspomagający system rachunkowości MŚP, zarządzanie płacami i danymi kadrowymi pracowników, wraz z podłączeniem do sieci Internet, -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 12.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 13. Miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 15.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach