Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych - Kurs remontowo-wykończeniowy

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych - Kurs remontowo-wykończeniowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych - kursu remontowo-wykończeniowego. 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00, natomiast zajęcia praktyczne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7.30 a 17.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzi dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 2. Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 25 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 3. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Miejsce odbywania zajęć praktycznych w zakresie roboty posadzkarskie i glazurnicze na powierzchni ok. 65 m2 oraz w zakresie prac malarskich na powierzchni ok. 160 m2 - Powiatowy Urząd Pracy 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 114. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w pozostałej części. Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Zakres tematyczny szkolenia Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne praktycznych umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania prac remontowo-wykończeniowych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 150 godzin lekcyjnych, z czego 120 godzin musi obejmować zajęcia praktyczne. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte umiejętności i wiadomości oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: roboty posadzkarskie i glazurnicze, prace malarskie i gipsowanie, systemy sufitowe, konstrukcje z płyt kartonowo-gipsowych, montaż paneli ściennych i podłogowych, bhp na stanowisku pracy. 5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślasz, itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 6. Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt, narzędzia oraz materiał niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. Część praktyczna realizowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem materiału dostarczonego przez zamawiającego. 7. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 8. Program szkolenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt badań lekarskich, koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: certyfikat jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach