Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami, Debiut na rynku Newconnect, Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/2/2012.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu: Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami, Debiut na rynku Newconnect, Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/2/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie i realizację trzech szkoleń o tematyce wskazanej w tytule zamówienia dla 20 osób po 16 godzin szkolenia na osobę w przypadku szkolenia Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami oraz po 8 godzin szkolenia na osobę w przypadku szkoleń: Debiut na rynku Newconnect oraz Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. (UWAGA: są to ilości szacunkowe - zakładane przez Zamawiającego) w dniach 06-07.03.2012r. oraz trzech szkoleń o tematyce wskazanej w tytule zamówienia w zakładanym terminie: 01.09.2012r. do 31.10.2012r. Ceny oprócz kosztów trenerów obejmują koszt materiałów szkoleniowych (w tym również wydanie certyfikatów i zaświadczeń dla uczestników, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na wszystkich materiałach wytworzonych w trakcie realizacji usługi logo Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz napisu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wizualizacja działań realizowanych w związku z zadaniem zgodna będzie z zasadami i wymaganiami obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (oznakowanie materiałów elektronicznych i drukowanych); Miejsce szkoleń: Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń o następującej tematyce: A.Sztuka wystąpień Publicznych. Budowanie wizerunku. Relacje z mediami. Cele szkolenia: Głównym celem szkolenia jest wykształcenie w Uczestnikach umiejętności kompleksowego, dojrzałego prezentowania kluczowych treści przed szerszym i węższym audytorium. W praktyce oznacza to zdobycie umiejętności wystąpień publicznych podczas konferencji, spotkań, kontaktów z mediami, kontaktów biznesowych oraz zdobycie praktycznych technik autoprezentacji. Metodologia szkolenia: Najważniejszym elementem szkoleń powinna być ich wartość praktyczna. Szkolenie powinno mieć formę praktycznych warsztatów umiejętności interpersonalnych (około 80% stanowią ćwiczenia a 20% to teoria). Szkolenia powinny obejmować również pracę na zgłoszonych przez Uczestników przypadkach i odnoszenie się do ich realiów zawodowych. Przykłady i odwołania do rzeczywistości przedstawiane i omawiane podczas warsztatów będą dotyczyły realnych sytuacji, z którymi Uczestnicy szkoleń stykają się na co dzień. Dla uzyskania jak największej efektywności warsztatów, powinny być one prowadzone z wykorzystaniem urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamera, mikrofon). W ramach warsztatów realizowane będą praktyczne zajęcia dotyczące pracy z mikrofonem i mikroportem, odtwarzanie filmów przedstawiających błędy w autoprezentacji i wystąpieniach publicznych oraz odtwarzanie wystąpień Uczestników szkolenia. Cele szczegółowe: -Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu; -Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami; -Nabycie umiejętności kreowania wizerunku z elementami etykiety i savoir vivre u; WYKORZYSTANIE TECHNIK AUTOPREZENTACJI -Identyfikacja odmiennych map pojęciowych. -Wykorzystanie efektu pierwszego wrażenia. -Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej. -Podtrzymanie zainteresowań odbiorców. -Wykorzystanie efektu lustrzanego odbicia. BUDOWANIE WIZERUNKU INSTYTUCJI W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH -Tworzenie odpowiedniego wizerunku statycznego - wygląd zewnętrzny. -Tworzenie odpowiedniego wizerunku dynamicznego - sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, mowa ciała, kontakt wzrokowy, panowanie nad przestrzenią. -Emisja głosu, dykcja, walka z tremą. PODSTAWOWE ZASADY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH -Budowanie struktury wypowiedzi, -Tworzenie hierarchii prezentowanych treści. -Rodzaje i kompozycja prezentacji. ZAAWANSOWANE ASPEKTY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH -Sposoby postępowania z trudnym audytorem. -Udzielanie odpowiedzi na pytania odbiorców. -Panowanie nad nastrojami audytorium. -Zastosowanie technik gawędziarskich i improwizacji. -Wystąpienia a vista. -Umiejętności mówienia językiem korzyści. -Przekaz pozytywny. -Panowanie nad informacją. Liczba godzin szkolenia: 2 X po 8 godzin zegarowych. Okres trwania szkolenia : I tura 06.03.2012r. (8 godz.) oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (8 godz.). Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w. w szkolenia. B. Debiut na rynku Newconnect: Tematyka szkolenia: Alternatywny System Obrotu - NewConnect -Struktura, cechy, definicje -Zalety i obawy związane z emisją -Inne źródła kapitału -Statystyki Proces wprowadzenia spółki na NewConnect -Określenie celów -Etapy wprowadzania do ASO -Warunki dopuszczenia akcji -Notowania Współpraca z doradcami -Autoryzowany Doradca -Doradca prawny -Audytor - biegły rewident -Dom Maklerski -Doradca w zakresie relacji inwestorskich i PR Dokumenty informacyjne -Funkcje oraz podstawa prawna -Zawartość informacyjna -Publikacja Obowiązki informacyjne -Rodzaje raportów -Zakres raportów bieżących -Rodzaje raportów okresowych -Zakres raportów półrocznych -Zakres raportów rocznych -Terminy przekazywania -Zasady przekazywania raportów -Ład korporacyjny Liczba godzin szkolenia: 2 X po 4 godziny zegarowe. Okres trwania szkolenia : I tura 06.03.2012r.,(4 godz.) oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (4 godz.). Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w.w szkolenia. C.Współpraca przedsiębiorcy z funduszem Venture Capital. Zamawiający zaplanował w ramach przedmiotowego Projektu realizację Warsztatu w VII, VIII etapie Projektu. Warsztat ten zostanie zorganizowany dla dwóch grup- przedstawicieli innowacyjnych przedsiębiorstw z sektora MSP. Zadanie obejmuje w szczególności: a) opracowanie materiałów warsztatowych dla uczestników, w tym: -opracowanie scenariusza szkolenia, -opracowanie treści merytorycznej zajęć, w formie mini-wykładów bądź w innej formie stosowanej zgodnie ze sztuką, -opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia. b) przekazanie w formie elektronicznej i drukowanej przygotowanych materiałów Zamawiającemu, c) poprowadzenie Szkolenia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Główne zagadnienia szkolenia: I. INWESTOR VC BEZ TAJEMNIC 1. Zanim skontaktuję się z funduszem Venture Capital (VC) 2. Pierwszy kontakt z inwestorem VC 3. Proces inwestycyjny funduszu VC 4. Najczęściej zadawane pytania przez inwestora VC 5. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z inwestorami VC 6. Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców II. DOKUMENTY, Z KTÓRYMI PRZYJDZIE SIĘ ZMIERZYĆ PRZY WSPÓŁPRACY Z INWESTORAMI VC 1. Teaser,Prezentacja 2. Biznes Plan 3. TermSheet 4. Umowa Inwestycyjna III. CZY WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z INWESTORAMI VC? - CASE STUDIES Liczba godzin szkolenia: 2 X po 4 godziny zegarowe. Okres trwania szkolenia : I tura 07.03.2012r. oraz II tura szkolenia w zakładanym terminie 01.09.2012r.-31.10.2012r. (4 godz.) Miejsce prowadzenia szkolenia : Dolnośląski Park Technologiczny, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Zamawiający zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie podręczników lub skryptów, tekstów ustaw lub innych aktów prawnych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego szkolenia, materiałów biurowych, bloków lub zeszytów do prowadzenia notatek oraz teczki do przechowywania materiałów szkoleniowych, które po zakończeniu kursu przejdą w posiadanie absolwentów w.w szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 -W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. -Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. -Zamawiający nie dopuszcza wpłacania wadium w formie pieniężnej gotówką do kasy Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach