Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 2 części.

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2013-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. CZĘŚĆ 1 - PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie 15 dni roboczych w wymiarze 100 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności samodzielnej pracy na komputerze i swobodnego poruszania się w Internecie oraz korzystania z poczty e-mail w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ, który zawiera m.in.: szczegółowe zagadnienia jakie kurs powinien obejmować, opis materiałów szkoleniowych jakie każdy z uczestników powinien otrzymać na własność, warunki w jakich ma się odbywać szkolenie, wykaz sprzętu oraz narzędzi jakie wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas szkolenia oraz inne wymagania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu ubezpieczenia NNW. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu. CZĘŚĆ 2 - OPIEKUN DZIECIĘCY Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie 21 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych, z czego część praktyczna musi wynieść 100 godzin (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Część praktyczna musi odbywać się w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych dla dzieci. Celem szkolenia jest przyuczenie do pracy jako opiekun dziecięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ, który zawiera m.in.: szczegółowe zagadnienia jakie kurs powinien obejmować, opis materiałów szkoleniowych jakie każdy z uczestników powinien otrzymać na własność, warunki w jakich ma się odbywać szkolenie, wykaz sprzętu oraz narzędzi jakie wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas szkolenia oraz inne wymagania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania lekarskie. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w koszt kursu. Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu ubezpieczenia NNW. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: certyfikat jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach