Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursu pomocnika kucharza w ramach projektu Moja przyszłość - aktywność realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 396 38 40 , fax. 052 396 38 41
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 31 Stycznia 56a 56a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 396 38 40, fax. 052 396 38 41
    REGON: 77152057300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursu pomocnika kucharza w ramach projektu Moja przyszłość - aktywność realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa przeprowadzenia kursu pomocnika kucharza w ramach projektu Moja przyszłość - aktywność realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamawiający skieruje na kurs - 20 osób. Zajęcia teoretyczne (teoretyczne i ćwiczeniowe) powinny być prowadzone dla grupy 20 - osobowej. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone dla grupy 10-osobowej. Liczba godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych - 80. Liczba godzin zajęć praktycznych - 80. Każdy/a uczestnik/czka skorzysta ze 160 godzin lekcyjnych szkolenia (80 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 80 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna - 45 minut. Łączna liczba godzin lekcyjnych kursu - 240 godzin lekcyjnych. Tematyka kursu - opis modułów szkoleniowych: Moduły szkoleniowe zostały ustalone na podstawie Modułowego Programu Szkolenia Zawodowego Kucharz zakres: wykonywanie zadań w kuchni pod nadzorem kucharza (kod zawodu kucharz/pomocnik kucharza - 512201) dostępnego w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej www.kwalifikacje.praca.gov.pl/. Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami. Czynności porządkowe w kuchni. Przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej. Obróbka wstępna jaj. Obróbka wstępna ryb. Obróbka wstępna jarzyn. Obróbka wstępna drobiu i dzikiego ptactwa. Obróbka wstępna mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny. Obróbka wstępna podrobów. Przygotowanie surówek. Obróbka termiczna produktów. Przygotowanie sałatek. Przygotowanie potraw mlecznych. Obróbka termiczna jarzyn. Przygotowanie potraw z kaszy. Przygotowanie potraw z mąki. Przygotowanie potraw z jaj. Sporządzanie zup i dodatków do zup. Kolejność odbywania się zajęć: Zajęcia teoretyczne - 80 godzin lekcyjnych; Zajęcia praktyczne dla pierwszej grupy - 80 godz. lekcyjnych; Zajęcia praktyczne dla drugiej grupy - 80 godzin lekcyjnych. Pierwsza grupa powinna ukończyć kurs do 30 kwietnia 2013 roku. Druga grupa powinna ukończyć kurs do 31 maja 2013 roku. Terminy odbywania się zajęć w marcu i kwietniu 2013 roku: Poniedziałki - od 10.35 do 15.00; Wtorki - od 8.00 do 15.00 Środy - od 8.00 do 15.00 Czwartki - od 8.00 do 15.00 Piątki - od.8.00 do 15.00. Terminy odbywania się zajęć w maju 2013 roku: Poniedziałki - od 8.00 do 15.00; Wtorki - od 8.00 do 15.00 Środy - od 8.00 do 15.00 Piątki - od 8.00 do 15.00. Termin wykonania zamówienia: do 31 maja 2013 roku. Określenia: termin wykonania umowy (zakończenie), termin realizacji przedmiotu zamówienia, termin ukończenia kursu dla pierwszej/drugiej grupy oznaczają termin zakończenia zajęć szkoleniowych (nie oznaczają terminów przekazania dokumentów rozliczeniowych). Liczba godzin lekcyjnych w ciągu dnia nie może przekroczyć 8. Wykonawca powinien zapewnić przerwy w zajęciach edukacyjnych. Łączna ilość czasu przeznaczona na przerwy w ciągu dnia nie może być mniejsza niż 45 minut, a liczba przerw nie może być mniejsza niż 3 w ciągu dnia, z zastrzeżeniem, że co najmniej 25-minutowa przerwa - na spożycie posiłku - powinna mieć miejsce około godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanego harmonogramu, polegającej na przesunięciu 1 dnia planowanych zajęć kursu na inny termin, jeżeli w tym czasie będzie również planowane grupowe poradnictwo prawne. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Programu kursu, wg wzoru stanowiącego Załącznik do projektu umowy na realizację przedmiotowego kursu. Zajęcia powinny być prowadzone przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami - opisanymi dokładnie w Części I, Rozdziale V pkt 5.2C niniejszej SIWZ. Miejsce przeprowadzenia kursu - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Chojnice. W odniesieniu do miejsca przeprowadzenia kursu Wykonawca powinien zapewnić: salę do zajęć teoretycznych zapewniającą dobre warunku szkolenia dla grupy 20-osobowej oraz pracownię do zajęć praktycznych wyposażoną w minimum 10 stanowisk roboczych dla uczestniczek/ków szkolenia. Pracownia do zajęć praktycznych powinna być wyposażona w sprzęt, materiały szkoleniowe i pomoce niezbędne do pełnej prawidłowej realizacji programu szkolenia, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (WC, umywalka), dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk). Wszystkie zajęcia - zarówno teoretyczne, jak i praktyczne muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania na kurs mniejszej liczby osób. Koszt kursu pomocnika kucharza - ponoszony przez Wykonawcę - obejmuje, w szczególności: - koszty osobowe, w tym osoby/ób przeprowadzającej/ych zajęcia, - koszt wydania zaświadczeń o ukończonym szkoleniu, - koszty związane z użytkowaniem sali szkoleniowej i pracowni zajęć praktycznych, - koszty materiałów szkoleniowych, w tym: teczki formatu A4, wykonanej z wytrzymałej tektury lub tworzywa sztucznego, z nadrukiem/naklejką zawierającej informacje promujące projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.defs.woj-pomorskie.pl), notesu formatu A4, minimum 80 kartek, zawierającego na okładce oznaczenia opisane wyżej, długopisu, podręcznika, tzn. opracowania książkowego posiadającego Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skryptu w formie papierowej liczącego co najmniej 30 stron A4, - koszt zakupu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych niezbędnych na zajęciach, - koszt zapewnienia odzieży ochronnej dla uczestniczek i uczestników na zajęcia praktyczne, - koszty cateringu w postaci kawy, herbaty, z dodatkami: cukier, śmietanka oraz jednego ciepłego posiłku obiadowego. Ciepły posiłek obiadowy oznacza tzw. drugie danie, tj. porcja mięsa/dania jarskiego + ziemniaki/frytki/kasza/ryż + surówki. Catering powinien być zapewniony w każdym dniu szkolenia. Zamawiający ponosi następujące koszty związane z niniejszym zamówieniem: - ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczek i uczestników projektu. Wykonawca nie ponosi kosztów dojazdu uczestniczek na miejsce odbywania się zajęć i z powrotem. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru czy kierowanych przez inne instytucje. Możliwość udziału w kursie osób kierowanych przez inne instytucje będzie uzależniona od decyzji Zamawiającego po rozpatrzeniu wniosku zainteresowanej instytucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach