Przetargi.pl
usługa przeprowadzenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej UMIEM RATOWAĆ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) dla 30 osób w wieku 18 - 64 lat.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 1 Maja 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 31 32 921 , fax. 71 303 24 39
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie
    ul. 1 Maja 11 11
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 31 32 921, fax. 71 303 24 39
    REGON: 00593987400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa przeprowadzenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej UMIEM RATOWAĆ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) dla 30 osób w wieku 18 - 64 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Ilość godzin kursu - 30 godzin dydaktycznych dla jednej 15-osobowej grupy, łącznie 60 godzin dydaktycznych dla dwóch 15-osobowych grup. 2) Czas trwania kursu: I grupa 25-29.08.2013r., II grupa 01-05.09.2014r. po 6 godzin dydaktycznych dziennie. Czasu na przerwy (2x15 minut, 1x30 minut) w trakcie kursu nie wlicza się do ilości godzin kursu. Czasu na przeprowadzenie egzaminu, o którym mowa w ppkt. 6 nie wlicza się do ilości godzin kursu. Zamawiający szczegółowy harmonogram kursu przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 3) Miejsce przeprowadzenia kursu - Oława. Zamawiający wskaże dokładnie adres miejsca przeprowadzenia kursu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 4) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w ppkt. 5 i załączy do umowy. 5) Program kursu winien zawierać następującą tematykę: -pierwsza pomoc - aspekty prawne i etyczne, -zabezpieczenie się przed zakażeniem, -łańcuch przeżycia, -restytucja krążeniowo-oddechowa osoby dorosłej, dziecka i niemowlęcia, -automatyczna defibrylacja zewnętrzna, -udrażnianie dróg oddechowych, -ciało obce w drogach oddechowych u osoby dorosłej, dziecka, niemowlęcia, -nagłe zachorowania, -zatrucia, -wstrząs, -wypadek komunikacyjny - zachowanie się w miejscu zdarzenia, -urazy i obrażenia, -poparzenia i odmrożenia, -podtopienie, -porażenie prądem i piorunem, -nagły poród. 6) Po zakończeniu kursu Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin końcowy, wyda uczestnikom zaświadczenie o ukończeniu kursu. Kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu przez uczestników potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy przekaże Zamawiającemu. 7) Potencjalnego wykonawcę - osobę fizyczną, osobę samozatrudnioną obowiązywał będzie miesięczny limit pracy w projekcie/ projektach wynoszący 240h miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 8) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie można powielać Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 9) Wykonawca zapewni w całości niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) oraz do zajęć praktycznych koniecznych w celu zrealizowania programu kursu (typu maty, manekiny do nauki podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (dorosły, dziecko), materiały do utrzymania higieny, materiały opatrunkowe, rękawice, listwy różnej długości, szyny Kamera, deska unieruchamiająca, kołnierze szyjne, itp.). Wykonawca, wykorzystywane przez siebie materiały dydaktyczne (typu prezentacja mulimedialna niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) podczas kursu, zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 11) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.). 12) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni salę szkoleniową, c) zapewni uczestnikom projektu ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek, d) nie zapewnia noclegu i wyżywienia dla Wykładowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach