Przetargi.pl
„Usługa przeprowadzenia kursu dla samodzielnych księgowych/ bilansistów oraz kursu kadry i płace w praktyce dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mazowiecka.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa przeprowadzenia kursu dla samodzielnych księgowych/ bilansistów oraz kursu kadry i płace w praktyce dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie KURSU DLA SAMODZIELNYCH KSIĘGOWYCH lub BILANSISTÓW dla grupy max. 8 studentów oraz KURSU KADRY I PŁACE W PRAKTYCE dla grupy max. 8 studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Kursy realizowane będą dla osób uczestniczących w projekcie pn. „Podniesienie jakości kształcenia w odpowiedzi na potrzeby społeczno-gospodarcze” POWR.03.05.00-00-z050/18, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Szkolenia/ kursy będą finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych. Warunki ogólne: 1. Opis przedmiotu zamówienia podzielony jest na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. a) Część 1: KURSU DLA SAMODZIELNYCH KSIĘGOWYCH/BILANSISTÓW b) Część 2 - KURSU KADRY I PŁACE W PRAKTYCE 2. Usługa zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem szkolenia w zakresie części 1 i części 2 zamówienia m.in.: a) zapewnienie miejsca kursu – sale szkoleniowe zapewniające komfort pracy, infrastrukturę oraz zaplecze techniczne niezbędne do realizacji treści merytorycznych kursu (w tym w razie potrzeby dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). b) materiały szkoleniowe, podręczniki (w tym w razie potrzeby dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały w wersji papierowej. 1 egzemplarz materiałów w wersji papierowej zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończeniu kursu. c) miejsce realizacji kursu na terenie miasta Płock. d) Wykonawca w dniu podpisania umowy będzie dysponował następującymi osobami (minimum dwoma) do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za przeprowadzenie kursu , które posiadają: minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji kursu o podobnej tematyce w zakresie części 1. Zamawiający na każdym etapie postępowania może zweryfikować prawdziwość złożonych oświadczeń. e) Wykonawca w dniu podpisania umowy będzie dysponował następującymi osobami (minimum dwoma) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za przeprowadzenie kursu , które posiadają: minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji kursu o podobnej tematyce w zakresie części 2. Zamawiający na każdym etapie postępowania może zweryfikować prawdziwość złożonych oświadczeń określonych w punkcie d i e. CZĘŚĆ I KURS DLA SAMODZIELNYCH KSIĘGOWYCH/BILANSISTÓW 1. ZAKRES USŁUGI: a) realizacja kursu teoretyczne i praktyczne przygotowującego uczestników do wykonywania zawodu: specjalista ds. rachunkowości (kod zawodu 241103), który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145 a) liczba godzin – nie mniej niż 200 przypadająca na jednego uczestnika(1 godzina szkoleniowa = 45 min.) b) liczba uczestników 8 osób, Zamawiający zastrzega, iż liczba uczestników może ulec zmniejszeniu, przy czym minimalna liczba osób jaką zapewnia Zamawiający 4. c) zajęcia realizowane w dni powszednie i/lub w weekendy CZĘŚĆ II KURS KADRY I PŁACE W PRAKTYCE 1. ZAKRES USŁUGI: a) realizacja kursu teoretyczne i praktyczne przygotowującego uczestników do wykonywania zawodu: specjalisty ds. wynagrodzeń (kod zawodu 242310), który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145 b) liczba godzin – nie mniej niż 132 przypadająca na jednego uczestnika(1 godzina szkoleniowa = 45 min.) c) liczba uczestników 8 osób, Zamawiający zastrzega, iż liczba uczestników może ulec zmniejszeniu, przy czym minimalna liczba osób jaką zapewnia Zamawiający 4. d) zajęcia realizowane w dni powszednie i/lub w weekendy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - formularz ofertowy, - Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. - informacja o spełnianiu poza cenowego kryterium, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, - zobowiązanie podmiotu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach