Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursu dla samodzielnych księgowych/ bilansistów dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursu dla samodzielnych księgowych/ bilansistów dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie KURSU DLA SAMODZIELNYCH KSIĘGOWYCH/BILANSISTÓW dla grupy maksymalnie 8 studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Szkolenie realizowane będzie dla osób uczestniczących w projekcie pn. „Podniesienie jakości kształcenia w odpowiedzi na potrzeby społeczno-gospodarcze” POWR.03.05.00-00-z050/18, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego PO WER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Kurs będzie finansowany ze środków publicznych w całości, zgodnie z treścią art. 43. ust.1 pkt 29 lit. c Ustawy z 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. t.j.2017, poz. 1221). Warunki ogólne: Usługa zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem szkolenia w zakresie m.in.: a) zapewnienia miejsca kursu - sale szkoleniowe zapewniające komfort pracy, infrastrukturę oraz zaplecze techniczne niezbędne do realizacji treści merytorycznych kursu (w tym w razie potrzeby dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami), b) materiałów szkoleniowych - podręczniki (w tym w razie potrzeby dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe. 1 zestaw materiałów zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończeniu kursu, c) miejsce realizacji kursu na terenie miasta Płock, d) Wykonawca w dniu podpisania umowy będzie dysponował następującymi osobami (minimum dwoma) do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za przeprowadzenie kursu , które posiadają: minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji kursu o podobnej tematyce do kursu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający na każdym etapie postępowania może zweryfikować prawdziwość złożonych oświadczeń. 1. ZAKRES USŁUGI: a) realizacja kursu teoretycznego i praktycznego przygotowującego uczestników do wykonywania zawodu: specjalista ds. rachunkowości (kod zawodu 241103), który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145 b) liczba godzin – nie mniej niż 200 przypadająca na jednego uczestnika (1 godzina szkoleniowa = 45 min.) c) liczba uczestników 8 osób, Zamawiający zastrzega, iż liczba uczestników może ulec zmniejszeniu, przy czym minimalna liczba osób jaką zapewnia Zamawiający to 4. d) zajęcia realizowane w dni powszednie i/lub w weekendy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo, - Informacja o spełnianiu poza cenowego kryterium, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach