Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia egzaminu – Inkubator kompetencji

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Podchorążych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 673 522 632 , fax. 673 522 609
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
    ul. Podchorążych 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 673 522 632, fax. 673 522 609
    REGON: 57088912400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia egzaminu – Inkubator kompetencji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia na świadczenie usług egzaminacyjnych w ramach projektu realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, projektu Inkubator kompetencji - Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, POWR.03.05.00-00-Z005/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Zamówienie jest realizowane w ramach jednego zadania: Organizacja egzaminów ECDL Base. Planowana liczba uczestników – 52 osoby. Cel zamówienia: Celem usługi będzie weryfikacja faktu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji informatycznych w zakresie zgodnym ze standardami ECDL Base. Efektem usługi będzie wydanie certyfikatu ECDL Base lub wydanie dokumentu potwierdzającego negatywny wynik egzaminu. Zakres usługi: Zamówienie obejmuje realizację usług na rzecz uczestników projektu - studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, którzy ukończyli kurs komputerowy ECDL Base w wymiarze 60 godz. dydaktycznych zajęć edukacyjnych. Zamówienie obejmuje organizację egzaminów zewnętrznych ECDL Base dla wszystkich uczestników projektu podzielonych na 4 grupy dydaktyczne. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadza egzaminy zgodnie ze standardami ECDL dla modułów: B1. Podstawy pracy z komputerem B2. Podstawy pracy w sieci B3. Przetwarzanie tekstów B4. Arkusze kalkulacyjne. Egzaminy powinny się odbyć w salach dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego w jego siedzibie i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprzętu komputerowego spełniającego standardy egzaminu ECDL Base np. laboratorium mobilnego. Wykonawca zapewnia osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia zgodnie z odrębnymi przepisami. W przypadku gdy w pierwszym terminie egzaminu uczestnik projektu nie zaliczy pozytywnie jednego lub większej ilości modułów, Wykonawca zapewnia jeden dodatkowy termin z każdego negatywnie zaliczonego modułu na realizację egzaminów poprawkowych. Na zakończenie usługi Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wyniki egzaminów dla wszystkich osób oraz oryginały certyfikatów ECDL Base potwierdzające nabyte kwalifikacje zawodowe dla osób, które zaliczą egzamin z wynikiem pozytywnym. Zamawiający zapewnia przekazanie certyfikatów uczestnikom projektu. Liczba dni, wymiar czasowy: Zgodnie z przyjętymi przez Wykonawcę standardami oraz zgodnie z wymogami instytucji certyfikującej. Miejsce realizacji usługi: Szkolenie: Siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PWSZ w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe do realizacji zamówienia. Wyposażenie minimalne: Nie określono. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na potrzeby szkolenia wyposażenia niezbędnego dla przeprowadzenia usługi. Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe do realizacji zamówienia. Kadra szkoleniowa/wymagania dla wykonawcy: zgodnie z postanowieniami siwz. Obowiązki wykonawcy: 1) przeprowadzenie usługi zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 2) prowadzenie dokumentacji usługi zgodnie ze standardami przyjętymi przez instytucję certyfikującą, 3) prowadzenie listy obecności na egzaminie na wzorze dostarczonym przez Zamawiającego, 4) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji obejmującej: podpisane przez wszystkich uczestników egzaminu listy obecności, wyniki egzaminu każdego uczestnika w formie zestawienia lub indywidualnej karty wyników, certyfikaty ECDL Base (oryginały) dla uczestników, którzy zaliczą egzamin z wynikiem pozytywnym. Warunki płatności: Zamawiający planuje skierować 52 osoby do przeprowadzenia egzaminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób, co może wynikać z przyczyn losowych, np. zwolnień lekarskich. W przypadku nieobecności osoby podczas przewidzianego dla niej terminu Zamawiający i Wykonawca mogą uzgodnić dodatkowy termin egzaminu lub uzgodnić dołączenie osoby do innej grupy egzaminacyjnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypłacenia wynagrodzenia wyłącznie za osoby, które odbędą egzamin, co będzie potwierdzone przedłożoną przez Wykonawcę dokumentację określoną w cz. Obowiązki dokumentacyjne Wykonawcy. Zapłata za wykonanie usługi następuje na podstawie faktury VAT dostarczonej do zamawiającego po zrealizowaniu zamówienia. Informacja dotycząca VAT za zamówienie: Zamówienie dotyczy usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i jest w całości finansowane ze środków publicznych, przez co na podstawie § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392, z późn. zm.) może być zwolnione z VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne uprawnienia do przeprowadzenia przedmiotu zamówienia nadane przez Polskie Towarzystwo Informatyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Oświadczenie z RODO, Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, Wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach