Przetargi.pl
usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII , Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 18g/u
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 72 63 646 , fax. 71 72 63 646
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie
    ul. 3 Maja 18g/u
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 72 63 646, fax. 71 72 63 646
    REGON: 00593987400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII , Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Ilość godzin kursu: - Moduł I Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych - 70h - Moduł II Obsługa wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) - 67h (w tym zajęcia teoretyczne - 47h, praktyczna wymiana butli - 5h, praktyczna jazda wózkiem -15h); na jednego uczestnika. 2) Liczba osób do przeszkolenia - Liczba osób do przeszkolenia: MODUŁ I - max. 11 osób, MODUŁ II - max. 10 osób z 11 osób skierowanych na I moduł. Zamawiający nie dopuszcza dołączenia skierowanych osób do innej grupy. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu (np. podejmie zatrudnienie, choroba). W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 3) Liczba dni szkoleniowych: Moduł I - 10 dni, Moduł II - 17 dni. Zajęcia będą odbywać się w dniach od poniedziałku do soboty. W Module I, a także w części teoretycznej w Module II kursu maksymalnie po 7 godzin dydaktycznych dziennie. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Kolejność przeprowadzania modułów: moduł I po module II. Nie dopuszcza się przeprowadzania jednocześnie dwóch modułów. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach w celu zrealizowania programu kursu, tj. 1 stanowisko komputerowe na każdego uczestnika - komputer stacjonarny/przenośny - wyposażony w system operacyjny zawierający pakiet biurowy oraz oprogramowanie zawierające programy użytkowane w magazynach, hurtowni oraz sprzęt niezbędny do zajęć praktycznych (w tym co najmniej 1 wózek jezdniowy, palety, koszopalety, pachołki, butle gazowe z osprzętem i statywem do ćwiczeń praktycznej nauki wymiany butli ). 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wyposażoną w niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) wraz z węzłem sanitarnym, z ogrzewaniem w okresie jesienno-zimowym, z oświetleniem umożliwiającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, plac manewrowy do zajęć praktycznej obsługi wózka jezdniowego. 6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w pkt. 8 i załączy do umowy. 8) Program winien zawierać m.in.: MODUŁ I: zapasy magazynowe, wyposażenie magazynu, technologia prac magazynowych, organizacja prac magazynowych, wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, zabezpieczenie towarów, zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, gospodarka odpadami, przepisy BHP, ochrona p.poż,, minimum sanitarne, obsługa komputera podstawy, obsługa komputerowych programów użytkowych w magazynie, hurtowni (m.in. podział dokumentów na handlowe i magazynowe, wydania magazynowe, faktury VAT i dokumenty powiązane) MODUŁ II: typy wózków jezdniowych, budowa i zasady działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację, czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy, zasady załadunku i rozładunku kontenerów w magazynie, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, warunki towaroznawstwa, wiadomości z bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, wiadomości o dozorze technicznym, egzamin UDT, jazda praktyczna wózkiem jezdniowym po placu manewrowym. Program kursu winien zawierać podział zajęć dydaktycznych na zajęcia teoretyczne i praktyczne w każdym wyszczególnionym przez Zamawiającego wyżej zagadnieniu. Zajęcia praktyczne muszą umożliwić nabycie praktycznego zastosowania zdobytych wiadomości teoretycznych. 9) Miejsce szkolenia - Oława. Dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu Wykonawca wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 10) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie ma możliwości powielać (nie można powielać) Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 12) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 13) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne z obydwu Modułów, będący podstawą ukończenia kursu, a po jego pozytywnym zaliczeniu wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622 t.j.). Ponadto po zakończeniu kursu - MODUŁ II Wykonawca zorganizuje egzamin zewnętrzny, sprawdzający kwalifikacje przed komisją powołaną przez dyrektora Oddziału UDT, umożliwiający uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego z Urzędu Dozoru Technicznego o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 ze zmianami). 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 15) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 17) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.). 18) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni uczestnikom ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek, c) przeprowadził badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do obsługi wózków jezdniowych, d) nie zapewnia noclegu i wyżywienia dla Wykładowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach