Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg
- Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 424 150 , fax. 041 3443874,041 3424140
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 424 150, fax. 041 3443874,041 3424140
REGON: 16950000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tu.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zewnętrznego ze sterowania latającymi obiektami bezzałogowymi dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach Projektu nr POWR.03.05.00-00.Z202/17 „Politechnika Świętokrzyska nowoczesną uczelnią w europejskiej przestrzeni gospodarczej”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zewnętrznego ze sterowania latającymi obiektami bezzałogowymi dla Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca powinien zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć oraz egzaminu. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: dopełnienia wszelkich formalności, w tym opłaty związanych z ubezpieczeniem OC Uczestników szkolenia, wykonania opłaty na konto ULC związanej z wydaniem świadectwa kwalifikacji oraz wysłaniem wymaganych dokumentów do Departamentu Bezzałogowych Statków Powietrznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego. przeprowadzenia pisemnego testu na zakończenie szkoleń, potwierdzającego nabycie nowych kompetencji. Na podstawie wyników testu Wykonawca wyda zaświadczenie o ukończeniu zajęć przez uczestnika przeprowadzenia egzaminu teoretycznego i praktycznego wystawienia nie później niż do dnia 31.01.2020 r., świadectwa kwalifikacji dla uczestników szkolenia, którzy zaliczyli egzamin teoretyczny i praktyczny zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu niezbędnych materiałów dydaktycznych w języku polskim w formie wybranej przez Wykonawcę zapewnienia niezbędnego sprzętu – w tym przynajmniej trzy bezzałogowe statki powietrzne typu wielowirnikowiec, posiadające możliwość montażu systemu omijania przeszkód oraz modułu optycznego systemu pozycjonowania wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu zajęć (w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 ÷ 15:30). przygotowania i przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu (zgodnie z terminem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia): a) programu obejmującego treści tematyczne odpowiednie do poziomu prowadzonych szkoleń, b) treści i formy materiałów edukacyjnych dla słuchaczy dyspozycyjności w godzinach prowadzenia szkoleń prowadzenia szkoleń w formie zgodnej z programem sprawowania nadzoru nad frekwencją słuchaczy poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z ich podpisami. dokumentowania postępów czynionych przez studentów. uwzględnienia w kosztach usługi: łącznych kosztów zatrudnienia nauczycieli/trenerów i kosztów opracowania programu oraz materiałów dydaktycznych, kosztów ew. dojazdu, zakwaterowania wraz z wyżywieniem nauczycieli/trenerów. zapewnienia sali szkoleniowej oraz organizacji miejsca na prowadzenie lotów BSP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszcza o tych podmiotach informacje w oświadczeniach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji, b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
Dodano: 2024-06-13 - Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
Dodano: 2024-05-21 - Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”
Dodano: 2024-05-10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn.”Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro”
Dodano: 2024-04-24 - KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2024-04-23 - „Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu „EDUODKRYWCY”
Dodano: 2024-04-22 - USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”
Dodano: 2024-04-22 - USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.
Dodano: 2024-04-11 - „Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. „Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz”
Dodano: 2024-03-15