Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia badań wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta oraz usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia badań wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta oraz usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1: Usługa przeprowadzenia badań ankietowych wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta, w tym: 1. Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym ostatecznej formy narzędzia badawczego (kwestionariusza wywiadu); 2. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 3.Wydruk kwestionariuszy wywiadu; 4. Przeszkolenie ankieterów do przeprowadzenia podmiotowych badań; 5. Przeprowadzenie badań ankietowych dotyczących opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu, przy zastosowaniu metody bezpośrednich wywiadów osobistych; 6. Koordynacja pracy ankieterów oraz kontrola badania; 7. Zakodowanie zgromadzonych, w wyniku przeprowadzonych badań, danych; 8. Wprowadzenie zgromadzonych danych do bazy Excel dla Zamawiającego; 9.Przekazanie, zgromadzonej w wyniku przeprowadzonych badań, bazy danych; 10. Prezentacja wyników w postaci przygotowanego raportu w wersji papierowej oraz elektronicznej; 11. Wykonanie analiz statystycznych - badanie zależności pomiędzy zmiennymi: m.in. celem przyjazdu a płcią, aktywnością zawodową, wykształceniem, zamieszkaniem, stanem cywilnym, dochodami. Segmentacja przebadanych turystów; 12. W 2011 roku odniesienie się do badań z roku 2010 - dokonanie porównania otrzymanych wyników. 2. Zadanie nr 2: Usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Przeprowadzenie badań typu Mystery shopping; 2. Przygotowanie indywidualnego scenariusza/y badań oraz wystandaryzowanego narzędzia audytu badającego elementy obsługi klienta - kwestionariusz dotyczący badanych zagadnień (w porozumieniu z zamawiającym) oraz weryfikację standardów i procedur; 3. Przygotowanie instrukcji dla audytorów; 4. Przeszkolenie audytorów; 5. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 6. Przygotowanie materiałów do badania; 7. Kontrola pracy badających oraz kontrola badania; 8. Prezentacja wyników w postaci przygotowanego raportu w wersji papierowej oraz elektronicznej; 9. Zakodowanie zgromadzonych, w wyniku przeprowadzonych badań, danych; 10. Wprowadzenie zgromadzonych danych do bazy Excel dla Zamawiającego; 11. Przekazanie zgromadzonej w wyniku przeprowadzonych badań bazy danych; 12. Wyartykułowanie mocnych i słabych stron obsługi klientów. Ocena procesu obsługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną