Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia badań jakościowych i ilościowych, makroekonomicznych dotyczących kwestii eksportowych oraz analizy rynków zagranicznych w tym kontekście, wśród przedsiębiorców we wskazanych sektorach gospodarki województwa świętokrzyskiego

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia badań jakościowych i ilościowych, makroekonomicznych dotyczących kwestii eksportowych oraz analizy rynków zagranicznych w tym kontekście, wśród przedsiębiorców we wskazanych sektorach gospodarki województwa świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badań jakościowych i ilościowych, makroekonomicznych dotyczących kwestii eksportowych oraz analizy rynków zagranicznych w tym kontekście, wśród przedsiębiorców we wskazanych sektorach gospodarki województwa świętokrzyskiego. 2. Na podstawie, w miarę możliwości, wspólnej metodologii zostaną przeprowadzone cztery badania na czterech grupach badawczych działających w ramach sektorów głównych inteligentnych specjalizacji regionu (zasobooszczędne budownictwo, sektor metalowo-odlewniczy, turystyka zdrowotna i prozdrowotna oraz nowoczesne rolnictwo i przetwórstwo spożywcze). UWAGA Pożądanym jest aby metodologia badawcza do wszystkich 4 badań była spójna – odstępstwa w zakresie zmian w metodologii mogą nastąpić jedynie w związku z charakterem danej branży. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załączniki nr 1 i 2 do SOPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium „Jakość”, wykonawca winien złożyć sporządzone i podpisane przez wykonawcę opracowanie, które stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty, w którym określone zostaną w szczególności: a) Procedury dotyczące jakości świadczonej usługi, tj. określenie i szczegółowo opisanie, które i w jakim zakresie zostaną zastosowane przez Wykonawcę wewnętrzne procedury dotyczące jakości realizowanej usługi, które będą przez zamawiającego oceniane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII.3.II.A SIWZ i stanowić będą podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty. b) Metodologie badawczą, tj. dobór dodatkowych metod/technik badawczych (w odniesieniu do wymogów minimalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ) wraz ze wskazaniem źródła danych , z uzasadnieniem metody/techniki w kontekście użyteczności/spójności/trafności dla realizacji celów badań oraz ze wskazaniem na jakie pytania/cele szczegółowe uzyskana zostanie odpowiedź dzięki zastosowanej metodzie/technice, a także wskazanie i uzasadnienie wielkości próby, sposób jej doboru i struktura lub zakresu danych poddanych analizie, która będzie przez zamawiającego oceniane zgodny z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII.3.II.B SIWZ i stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty. 3. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Wykaz doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia (podlegający punktacji) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - wg wzoru określonego w Dodatku nr 8 do SIWZ. 4. Niezłożenie lub złożenie wraz z ofertą opracowania lub wykazu, o których mowa w pkt 2 i 3 niezawierających wszystkich wymaganych elementów nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, w takim przypadku Wykonawca otrzyma 0 pkt w poszczególnych kryteriach. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 6. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną