Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy oraz badań laboratoryjnych i obrazowych w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Jednostka Wojskowa 1749 ogłasza przetarg

  • Adres: 70-904 Szczecin, al. Wojska Polskiego 250
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 889 43 77 , fax. 091 889 51 01
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1749
    al. Wojska Polskiego 250 250
    70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 889 43 77, fax. 091 889 51 01
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.12bz.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy oraz badań laboratoryjnych i obrazowych w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy oraz badań laboratoryjnych i obrazowych w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Przetarg nieograniczony poniżej 125 000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej wymagana jest polisa lub inny doku?ment ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp); Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofertowy, b)wypełniony formularz cenowy, c)pełnomocnictwo lub kopię umowy o współpracy podmiotów występujących wspólnie, d)wypełniony formularz zawierający wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) należy dołączyć: a)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12bz.mil.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach