Jednostka Wojskowa 1749 ogłasza przetarg
- Adres: 70-904 Szczecin, al. Wojska Polskiego 250
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 889 43 77 , fax. 091 889 51 01
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1749
al. Wojska Polskiego 250 250
70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 889 43 77, fax. 091 889 51 01 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.12bz.mil.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy oraz badań laboratoryjnych i obrazowych w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy oraz badań laboratoryjnych i obrazowych w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Przetarg nieograniczony poniżej 125 000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej wymagana jest polisa lub inny doku?ment ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp); Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofertowy, b)wypełniony formularz cenowy, c)pełnomocnictwo lub kopię umowy o współpracy podmiotów występujących wspólnie, d)wypełniony formularz zawierający wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) należy dołączyć: a)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12bz.mil.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2015-11-20 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień
Dodano: 2015-07-20 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2014-12-17 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2013-12-18 - Wykonywanie wraz z opisem badań TK u Zleceniodawcy oraz wykonywanie opisu zdjęć RTG
Dodano: 2013-04-14 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2012-12-13 - Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w izbie wytrzeźwień.
Dodano: 2011-12-22 - Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy
Dodano: 2011-01-17 - Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb służby medycyny pracy
Dodano: 2010-02-08