Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego w ramach realizacji projektu pt Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2011-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego w ramach realizacji projektu pt Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego w ramach realizacji projektu Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie w siedzibie Lidera - Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58 - 200 Dzierżoniów i siedzibie Partnera: Umbrella Consulting Sp.z o.o., ul. Konstancińska 11, 02-942 Warszawa. 1. Informacje ogólne: 1) Program Operacyjny: Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmacnianie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2) Przedmiot projektu,cel: poprawa jakości usług publicznych świadczonych klientom - w tym szczególnie przedsiębiorcom - przez 27 jednostek samorządu terytorialnego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego z terenu Dolnego Śląska i Małopolski, oraz poprawa ich sprawności instytucjonalnej. 3) Wartość całkowita projektu: 6 231 249,50 zł; 4) Wkład własny: 201 460,00 zł; 5) Na dzień ogłaszania postępowania przetargowego wydatkowano kwotę ponad 4 000 000,00 zł, w tym wydatki Lidera wynoszą: 1 032 479,11 zł, wydatki Partnera: (Umbrella i Stowarzyszenie Konsultantów): 3 035 619,50 zł; 6) Docelowa liczba uczestników projektu: 3270, obecnie: 2683 osób (z 27 jednostek samorządu terytorialnego), 7) Okres wdrażania projektu: 01.03.2009 r. - 31.08.2011 r. 8) Projekt realizowany jest w ramach Umowy nr UDA-PO KL.05.02.01-00-324/08-00 z dnia 20 maja 2009 r., zmienionej Aneksem nr UDA-PO KL.05.02.01-00-324/08-01 z dnia 20 lipca 2010 r. 9) Miejsce przechowywania dokumentacji projektu: siedziba Lidera i Partnera Projektu. 10) Informacja na temat przeprowadzonych kontroli,audytów: MSWiA przeprowadziło 2 kontrole planowe projektu: 1) 29-30.07.2009 r. (kontrola Lidera), 04-05.08.2009 r. (kontrola Partnera); 2) 27-30.09.2010 r. (kontrola Lidera). 11) Ilość dokumentacji źródłowej - dokumentacja związana z realizacją projektu przechowywana jest w siedzibie Lidera i Partnera Projektu, dokumentacja źródłowa obejmuje w szczególności m.in.: a) dokumentacja aplikacyjna- 1 komplet; b) umowa o dofinansowanie projektu- 1 szt.; c) aneks do umowy o dofinansowanie projektu -1 szt.; d) wnioski o płatność: 7 szt, e) dokumentacja zamówień publicznych i umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań: 2009 r. - 25 postępowań, w tym 2 postępowania powyżej 14.000 euro; w 2010 r. - 23 postępowania, w tym 2 postępowania powyżej 14.000 euro, f) Segregatory z dokumentacją szkoleniową i konferencyjną: 14 szt. g) Ilość dokumentacji finansowej: Lider około 170 faktur/rachunków rocznie, Partner około 430 faktur/rachunków rocznie. 2. Informacje szczegółowe/opis przedmiotu zamówienia: 1) Audyt zewnętrzny musi obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji projektu oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt ma na celu weryfikację prawidłowości realizacji projektu zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL, umową,decyzją o dofinansowanie projektu oraz załączonym do niej wnioskiem o dofinansowanie projektu, a także sprawdzenie, czy informacje dotyczące postępu realizacji projektu oraz poniesione wydatki przedstawiane przez beneficjenta we wnioskach o płatność są zgodne z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL, ze stanem rzeczywistym, harmonogramem realizacji projektu, harmonogramem płatności oraz budżetem projektu. Podczas audytu należy przede wszystkim sprawdzić, czy beneficjent przestrzega obowiązujących reguł i zasad wynikających z Programu, a także obowiązujących aktów prawa wspólnotowego i krajowego. Szczególny nacisk należy położyć na weryfikację stosowania przez beneficjenta przepisów prawa krajowego, które są bezpośrednio związane z regulacjami wspólnotowymi w zakresie wykorzystania środków pochodzących z funduszy strukturalnych, tj. przepisów dotyczących zamówień publicznych, pomocy publicznej oraz finansów publicznych. 2) Usługa audytu musi spełniać w szczególności następujące parametry jakościowe: a) zakres i metodyka audytu zgodne z dokumentami programowymi POKL, b) zgodność z powszechnie uznawanymi standardami audytu, c) minimalny poziom ufności - 98% d) maksymalny poziom istotności - 2% - Opinia i raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami, e) przeprowadzenie badania zasadniczego w siedzibie Lidera (Dzierżoniów) oraz Partnera (Warszawa), f) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu i opinii z audytu w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej. 3) Audytowi podlegają w szczególności następujące obszary: a) Gotowość organizacyjna Beneficjenta,sposób rekrutacji uczestników projektu,kwalifikowalność wydatków dotyczących personelu projektu: ocena wielkości i przygotowania kadr, identyfikacja zadań wrażliwych (przede wszystkim dokonywanie wyboru wykonawców/dostawców, zawieranie umów, odbiór robót, dostaw i usług, zatwierdzanie faktur do wypłaty, dokonywanie płatności, księgowanie operacji finansowych), ocenę podziału zadań w projekcie, w tym rozdziału kluczowych funkcji, sprawdzenie istnienia i jakości pisemnych procedur postępowania oraz wzorów dokumentów. b) Audyt zgodności projektu w zakresie finansowym obejmuje m.in.: sprawdzenie, czy opracowane przez Beneficjenta procedury zarządzania środkami finansowymi zapewniają rzetelną i terminową realizację i dokumentowanie operacji, sprawdzenie, czy procedury wewnętrzne Beneficjenta gwarantują rzetelność wniosków o płatność oraz ich zgodność z dokumentami źródłowymi, ewidencją księgową, badanie poprawności księgowania (zgodność z zakładowym planem kont, oraz z zapisami w ewidencji księgowej oraz treścią dokumentów źródłowych, posiadanie wyodrębnionej ewidencji księgowej), sprawdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu i wniosków o płatność z wnioskiem i umową o dofinansowanie, ocenę prawidłowości i wiarygodności poniesionych wydatków (faktycznie poniesione, zasadne, celowe, oszczędne), kontrolę formalną faktur i ich zgodność z zapisami umów z wykonawcami, sprawdzenie zapewnienia przez Beneficjenta wkładu własnego, weryfikowanie kwalifikowalności poniesionych wydatków (na reprezentatywnej próbie oryginałów dokumentów księgowych wykazujących ich poniesienie), sprawdzenie sposobu dokumentowania wydatków (opis dokumentów księgowych) oraz ujęcia ich na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont Beneficjenta (jeśli dotyczy), badanie zgodności kwot wynikających z zestawienia dokumentów rozliczeniowych z zapisami księgowymi, kontrolę zgodności prowadzenia rachunkowości z przepisami ustawy o rachunkowości, w części dotyczącej audytowanego projektu, sprawdzenie, czy prowadzona jest wyodrębniona ewidencja wydatków, ewidencja przychodów dla projektu zgodnie z zasadami określonymi dla programu operacyjnego, sprawdzenie statusu podatkowego Beneficjenta, sprawdzenie kwalifikowalności podatku VAT poprzez zbadanie stanu faktycznego z pisemną interpretacją przepisów prawa podatkowego stwierdzającą możliwość odzyskania podatku VAT w zakresie realizowanego projektu z właściwej Izby Skarbowej (w przypadku, gdy Beneficjent zadeklarował, iż nie może odzyskać podatku VAT, w związku z czym podatek VAT został uznany za koszt kwalifikowalny), ocenę zakładanej wysokość kwalifikowalności podatku VAT (przypadku, gdy Beneficjent zadeklarował, iż tylko część podatku VAT może odzyskać, w związku z czym koszt został uznany za częściowo kwalifikowalny), sprawdzenie utrzymywania przez Beneficjenta odrębnego systemu księgowego albo odpowiedniego kodu księgowego dla wszystkich transakcji związanych z projektem. c) Audyt zgodności realizacji projektu odbywa się poprzez: sprawdzenie zgodności realizacji projektu z przepisami prawa, ocenę zgodności realizacji projektu z dokumentami programowymi, sprawdzenie zgodności realizacji projektu z wnioskiem i umową o dofinansowanie, sprawdzenie poprawności udzielenia zamówień publicznych (o ile dotyczy), obejmująca w szczególności sprawdzenie, czy Beneficjent prawidłowo stosował Ustawę Prawo Zamówień Publicznych, prawidłowość zakupu dostaw i usług pod kątem racjonalności wydatków oraz poprawność stosowania zasady konkurencyjności, Poprawność udokumentowania rozeznania rynku w przypadku wydatków, do których nie mają zastosowania zapisy ustawy PZP i zasady konkurencyjności, sprawdzenie planowanego sposobu monitorowania osiągania celów projektu, potwierdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu ze stanem faktycznym tj. m.in. weryfikacja zgodności danych przekazywanych we wniosku/ wnioskach o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego i postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji projektu, sprawdzenie, czy cele projektu zostały zrealizowane i czy osiągnięto zakładany na dany okres poziom wskaźników, Sposób przetwarzania danych osobowych uczestników projektu (w ramach zbioru PEFS 2007) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, sprawdzenie, czy Beneficjent wdrożył zalecenia po przeprowadzonych kontrolach oraz usunął uchybienia, jeśli takie zostały wykryte. d) Audyt zgodności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji dotyczy m.in.: sprawdzenia czy wprowadzono mechanizmy zapewniające właściwy obieg i sposób archiwizowania wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu. e) Audyt w zakresie zasad informacji i promocji obejmuje m.in.: potwierdzenie wywiązania się przez Beneficjenta z obowiązku prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych. Audyt obejmuje reprezentatywną próbę dokumentacji finansowej i merytorycznej projektu, jednak w przypadku pojawienia się ewentualnych uchybień lub nieprawidłowości można tę próbę rozszerzyć. Przy doborze próby dokumentów należy stosować statystyczne lub niestatystyczne metody doboru próby. 4) Efektem przeprowadzonego audytu będzie sporządzenie raportu oraz wydanie opinii. Efektem audytu musi być: a) uzyskanie racjonalnego potwierdzenia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie, b) uzyskanie potwierdzenia, że działania, których dotyczą poniesione wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, c) uzyskanie racjonalnego potwierdzenia, że księgi rachunkowe wraz z dowodami księgowymi stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzane na ich podstawie wnioski o płatność odpowiadają we wszystkich aspektach wymogom PO KL. d) uzyskanie potwierdzenia, że wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie o dofinansowanie i że zostały poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, poprzez badanie w szczególności czy księgi rachunkowe wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej), e) potwierdzenie zastosowania efektywnych mechanizmów zarządzania i kontroli, f) wydanie opinii w tym zakresie. 5) Raport z przeprowadzonego audytu zewnętrznego musi zawierać co najmniej następujące elementy: a) podstawowe informacje o Beneficjencie i realizowanym przez niego projekcie (nazwa, adres, NIP Beneficjenta, numer i tytuł projektu, numer i tytuł umowy o dofinansowanie projektu oraz ewentualnych aneksów, całkowitą wartość projektu w tym całkowitą wartość wydatków kwalifikowalnych, poziom procentowy i kwotę dofinansowania), b) przytoczenie podstawy prawnej przeprowadzenia audytu, c) nazwa podmiotu przeprowadzającego audyt i adres, d) imiona i nazwiska audytorów uczestniczących w zadaniu audytowym, e) termin, w którym prowadzono audyt, f) okres objęty audytem (okres od dnia rozpoczęcia realizacji projektu do momentu rozpoczęcia audytu zewnętrznego), g) cele oraz zakres podmiotowy i przedmiotowy audytu, h) podjęte czynności i zastosowane techniki przeprowadzania audytu, i) informacja nt zastosowania próby badania dokumentów/ informacja nt sposobu doboru próby, j) lista zweryfikowanych dokumentów, k) lista osób, z którymi przeprowadzono rozmowy w trakcie audytu, l) uwagi zgłoszone przez podmiot objęty audytem do treści raportu, m) ustalenie stanu faktycznego, n) wskazanie stwierdzonych problemów w trakcie realizacji projektu wraz ze wskazaniem ich wagi, o) określenie oraz analizę przyczyn i skutków uchybień, p) rekomendacje dotyczące usunięcia stwierdzonych uchybień, q) miejsce i datę sporządzenia oraz podpisania raportu z audytu, Audytorzy dokonają identyfikacji obszarów ryzyka na podstawie swojego profesjonalnego osądu wynikającego ze znajomości celów niniejszego audytu, struktury audytowanej jednostki, podejmowanych w niej działań. Dane i informacje uzyskane dzięki audytowi projektu powinny zostać zagregowane w celu dokonania całościowej oceny realizowanego projektu. Zaproponowane przez Wykonawcę podejście metodologiczne powinno znaleźć odzwierciedlenie w strukturze raportu. Minimalny poziom ufności dla badania audytowego nie może być mniejszy niż 98% i musi być zgodny z międzynarodowymi standardami audytu oraz statystycznymi i nie statystycznymi metodami doboru próby. 6) Sposób i terminy przedstawienia wyników audytu zewnętrznego. a) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od podpisania umowy opracować i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji program audytu, zawierający metodologię prowadzenia audytu, b) Wykonawca zobowiązuje się wykonać audyt na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego programu audytu. O zmianach w programie Wykonawca informuje Zamawiającego na piśmie. c) Zamawiający udostępni Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego materiały źródłowe, dotyczące badanych obszarów, osobom wskazanym w złożonej ofercie, po uprzednim złożeniu przez te osoby oświadczeń o zachowaniu tajemnicy danych i informacji powziętych w trakcie audytu. d) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych uzyskanych od Zamawiającego w związku z wykonywaniem zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. e) Wykonawca sporządzi raport z audytu zgodnie z pkt 5, f) Wykonawca dostarczy raport z przeprowadzonego audytu do siedziby Zamawiającego na swój koszt i odpowiedzialność w terminie 14 dni od zakończenia audytu. Raport musi być dostarczony w trzech egzemplarzach, w formie pisemnej, w języku polskim, z podpisami audytorów, przy czym wszystkie strony raportu muszą być ponumerowane i parafowane oraz w jednym egzemplarzu na zabezpieczonym przed zmianami nośniku elektronicznym CD-ROM lub DVD-ROM. Dokumenty te powinny posiadać logotypy, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia Wykonawcy uwag i zastrzeżeń do treści raportu i opinii w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. h) Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawioną wersję raportu w terminie 3 dni od dnia otrzymania uwag i zastrzeżeń. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji zamówienia na każdym jego etapie. Celem kontroli będzie potwierdzenie realizacji usługi zgodnie ze złożoną ofertą oraz podpisaną umową. j) Przyjęcie przez Zamawiającego ostatecznej wersji raportu stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 7) Wybór audytora O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez podmioty/osoby posiadające odpowiednie umiejętności w ww. zakresie rozumie się podmioty, które m.in.: a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym, b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, c) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego - oraz posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych, nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Ponadto w procesie wyłaniania audytora zewnętrznego należy wziąć pod uwagę m.in. takie kryteria jak: a) dotychczasowe doświadczenie w zakresie audytowania projektów finansowanych ze środków pomocowych, b) doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, c) doświadczenie w przeprowadzaniu audytu, d) wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych. Audyt zewnętrzny nie może być przeprowadzony przez audytora wewnętrznego jednostki,podmiotu realizującego projekt. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt, w szczególności: - posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę beneficjenta lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej lub współzależnej; - jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (np.: pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych, bądź zarządzających lub pracownikiem jednostki stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; - w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; - osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych (nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt); - jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będąca w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby; - jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie projektem, który z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności; - ponadto osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od IP, IP 2 oraz Instytucji Zarządzającej PO KL; - poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z wyżej wymienionymi instytucjami oraz wykonujących audyt. 8) Rezultaty audytu Raport zawierający opinię z audytu, a także stanowisko jednostki audytowanej zostanie przekazany przez Beneficjenta do instytucji odpowiedzialnej za przeprowadzenie kontroli w trakcie realizacji lub na zakończenie audytowanego projektu oraz archiwizowane w dokumentacji związanej z realizacją projektu. Ponadto, w przypadku, gdy audytor/audytorzy odpowiedzialni za sporządzenie raportu nie wywiążą się z obowiązków wynikających z faktu wykonywania zawodu audytora wewnętrznego lub biegłego rewidenta określonych odpowiednimi przepisami prawa lub normami wykonywania zawodu, uchybienia w sporządzeniu raportu z audytu zostaną zgłoszone do instytucji, która certyfikowała tych auditorów. Dokumenty z przeprowadzonego audytu powinny zostać oznaczone obowiązującymi logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu, zgodnie ze wzorem zamieszonym w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_pozostale
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach