Przetargi.pl
usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 - aparatura medyczna, Pakiet 2 – ssaki, Pakiet 3 – inhalatory, Pakiet 4 - EKG, Pakiet 5 – sprzęt rehabilitacyjny 1, Pakiet 6 – aparaty optyczne, Pakiet 7 – defibrylatory, Pakiet 8 – kardiomonitory, Pakiet 9 – wirówki, Pakiet 10 – KTG, Pakiet 11 – pulsoksymetry, Pakiet 12 – pompy infuzyjne, Pakiet 13 – autoklawy, Pakiet 14 - pompy Agilia, Pakiet 15 – lampy operacyjne i stoły operacyjne, Pakiet 16 – respiratory, Pakiet 17 - łóżka do intensywnej opieki, Pakiet 18 – monitory i zestaw kardiomonitorów EMTEL, Pakiet 19 – aparaty do krioterapii, Pakiet 20 - aparaty endoskopowe, Pakiet 21 – automatyczny wstrzykiwacz kontrastu, Pakiet 22 - zestaw Holterowski Oxford, Pakiet 23 - aparatura laboratoryjna, Pakiet 24 – aparaty do znieczuleń 1, Pakiet 25 – inkubator, Pakiet 26 – cyfrowy system prześwietleń rentgenowskich, Pakiet 27 – diatermie ERBE Pakiet 28 – inkubatory Lullaby, Pakiet 29 – ultrasonografy Pakiet 30 – sprzęt rehabilitacyjny 2, Pakiet 31 – pompy infuzyjne Kwapisz, Pakiet 32 – RTG Shimadzu, Pakiet 33 – łóżka porodowe, Pakiet 34 – monitory płodu, Pakiet 35 – fotele ginekologiczne, Pakiet 36 - audiometry, Pakiet 37 – spirometry, Pakiet 38 – defibrylatory, respiratory, ssaki, Pakiet 39 – system monitorowania i aparaty do znieczuleń SpaceLabs, Pakiet 40 – zestaw do artroskopii firmy Stryker, Pakiet 41 – zestaw laparoskopowy firmy Sthorz, Pakiet 42 – sterylizator, myjnia firmy Getinge, Pakiet 43 – nóż harmoniczny firmy Johnson&Johnson 2. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii i usterek w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego (zgodnie z PN EN 62353), - czas reakcji serwisu Wykonawcy: max. 72 godziny od daty zgłoszenia awarii – dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. autoklawy (Pakiet 13), czas przystąpienia do naprawy wynosi max 48 godzin. - awarie i usterki aparatury i sprzętu medycznego będą zgłaszane Wykonawcy przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego (telefonicznie lub faxem), - Wykonawca dokonuje przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji i prób. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji i prób. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizjach i próbach. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji lub prób, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji lub próby. - koszty dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, przewozu materiałów i narzędzi oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, konserwacji, przeglądu z wyznaczeniem daty następnego przeglądu, wymienionych części zamiennych, zakończony dopuszczeniem danego urządzenia do użytkowania oraz naklejenie naklejek trwałych z datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu. - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t.j. z 2019r. poz. 175), wymaganiami producentów aparatury, dobrą praktyką, sztuką i wiedzą techniczną oraz z należytą starannością. 3. Wykaz czynności w ramach SOT:  Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu.  Ocena stanu technicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego i mechanicznego.  Przeglądy techniczne, naprawy, usuwanie usterek.  Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania urządzenia i wszelkich jego zabezpieczeń.  Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek. 4. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy:  Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej.  Płukanie i odkamienianie. Destylatory i wytwornice pary:  Płukanie i odkamienianie. Respiratory:  Sprawdzenie szczelności instalacji tlenowej.  Sprawdzenie zastawek i zaworów. Aparaty EKG:  Czyszczenie i regulacja docisku piórek lub głowicy termicznej.  Sprawdzenie zapisu aparatu przy pomocy testera EKG. Inkubatory stacjonarne:  Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/.  Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. Aparatura optyczna i laboratoryjna:  Czyszczenie i regulacja zaworów. Diatermie:  Ocena stanu technicznego i sprawdzenie ciągłości przewodów elektrod. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PzpZamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna, pod groźbą zapłaty kary umownej lub – w przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie – rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, na zasadach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wzór druku stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach