Przetargi.pl
usługa: przeglądy, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4437500 , fax. 013 4468322
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4437500, fax. 013 4468322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa: przeglądy, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przeglądy, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - zgodnie z drukiem nr 1 i 4 formularz cenowy i ofertowy. 1. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - czas reakcji serwisu: 24 godziny od daty zgłoszenia awarii - dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. aparat rtg, sterylizator czas przystąpienia do naprawy wynosi 12 godzin. - Wykonawca dokonuje naprawy sprzętu medycznego i konserwacje w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizji. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji. - koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, przeglądu, zużytych części oraz naklejenie naklejki z datą przeglądu i datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu, - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. 2. Wykaz czynności konserwacyjnych w ramach SOT: - Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu. - Ocena stanu technicznego. - Usunięcie usterek. - Sprawdzenie działania aparatu. - Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek, - Sprawdzenie ciągłości przewodów zasilających i ochronnych. 3. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy: Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej. Destylatory i wytwornice pary: Płukanie warnika. Inkubatory : Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/. Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. Aparatura optyczna i laboratoryjna: Czyszczenie i regulacja zaworów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia popartą dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają co najmniej jednego pracownika uprawnionego do wykonywania czynności w poszczególnych zakresach, Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. (W przypadku złożenia oferty wspólnie wymagane jest złożenie powyższego oświadczenia odrębnie przez każdego partnera). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach