Przetargi.pl
Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji mechanicznego przesiewacza dyskowego

"Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 665 213 , fax. 875 665 213
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o.
    ul. Sejneńska 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 665 213, fax. 875 665 213
    REGON: 20068090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgo.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji mechanicznego przesiewacza dyskowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest usługa przeglądu, naprawy, konserwacji i dostawy niezbędnych do wymiany części oraz podzespołów mechanicznego przesiewacza dyskowego w linii do sortowania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji technicznej regeneracji mechanicznego przesiewacza dyskowego, dostawę części i podzespołów oraz ich demontaż i montaż (tj. wymiana), a także wykonania całość prac niezbędnych w celu realizacji usługi przeglądu, naprawy i konserwacji mechanicznego sita dyskowego. Podstawowym warunkiem realizacji przedsięwzięcia jest zastosowanie takich rozwiązań technicznych, które nie pogorszą istniejących parametrów technicznych urządzeń i będą współpracować z istniejącym układem technologicznym. Zadaniem Wykonawcy jest odtworzenie własności technicznoeksploatacyjnych mechanicznego przesiewacza dyskowego. Zastosowane rozwiązania i urządzenia muszą być zgodne z normami PN i EN lub innymi równoważnymi zaakceptowanymi przez Prawo RP i UE oraz Zamawiającego, w tym zasadami dobrej praktyki inżynierskiej, serwisowej i remontowej. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty jakości, atesty i aprobaty. Zastosowane urządzenia i aparatura muszą być wysokiej jakości i pochodzić od sprawdzonych producentów. Konstrukcja oferowanych urządzeń musi być oparta o najnowsze sprawdzone rozwiązania techniczne. Materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji usługi muszą być nowe i posiadać wymagane certyfikaty. Wszystkie części i podzespoły powinny posiadać dokumenty pozwalające stwierdzić ich rok produkcji. Zakres prac do wykonania • Opracowanie dokumentacji technicznej regeneracji przesiewacza dyskowego SD9200, • Przegląd, dostawa, wymiana i konserwacja dysków przesiewacza na wszystkich 34 wałach w celu uzyskania po przesianiu odpadów frakcji o wielkości 0-60 mm i powyżej >60 mm, tj.: - dysk SD20.1 – 408 szt., - dysk SD20.2 – 408 szt., - dysk SD20.3 – 1496 szt. • Przegląd, dostawa, wymiana i konserwacja wałów przesiewacza dyskowego – 34 szt., • Przegląd, dostawa, wymiana i konserwacja układu łożyskowego i przeniesienia napędu, tj.: oprawy łożyskowe, tuleje wciągane, pierścienie ustalające, nakrętki łożyskowe, podkładki zębate, koła łańcuchowe, wpusty stalowe, elementy złączne, sprzęgło Rotex, łańcuchy przeniesienia napędu, smarownice, szczotki smarujące, łączniki, sprawdzenie drożności obwodów smarowych, • Przegląd, sprawdzenie i konserwacja napędu, tj. silnika i reduktora, • Przegląd, sprawdzenie i konserwacja instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, obwodów bezpieczeństwa i zabezpieczeń mechanicznych dostępu do elementów obracających się i do obszaru roboczego przesiewacza dyskowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, Banku PEKAO S.A. Oddział w Suwałkach nr 57 1240 3363 1111 0010 4404 5992 w terminie do dnia 27.04.2020 r. do godz. 1000 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Suwałkach, ul. Raczkowska 150A, pokój - Kadry przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach