Przetargi.pl
Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPWSZ w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
    Arkońska 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPWSZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 zadań (części): Zadanie nr 1 - Wykonywanie przeglądów technicznych diatermii EMED Zadanie nr 2 - Wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych Fresenius Zadanie nr 3 – Wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych Ascor Zadanie nr 4 – Wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych Bbraun Zadanie nr 5 – Wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych Kwapisz Zadanie nr 6 – Wykonywanie przeglądów technicznych defibrylatorów Physio Control Zadanie nr 7 – Wykonywanie przeglądów technicznych respiratorów Dräger Zadanie nr 8 – Wykonywanie przeglądów technicznych kardiomonitorów Spacelabs Zadanie nr 9 – Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu firmy Mindray Zadanie nr 10 – Wykonywanie przeglądów technicznych respiratorów Medtronic 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1-10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Nr zadania Kwota wadium Zadanie nr 1 - 70,00 PLN Zadanie nr 2 - 50,00 PLN Zadanie nr 3 - 80,00 PLN Zadanie nr 4 - 400,00 PLN Zadanie nr 5 - 350,00 PLN Zadanie nr 6 - 100,00 PLN Zadanie nr 7 - 1 500,00 PLN Zadanie nr 8 - 80,00 PLN Zadanie nr 9 - 600,00 PLN Zadanie nr 10 - 400,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w PEKAO S.A., nr rachunku 57 1240 6292 1111 0010 7358 3739, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania EP/220/34/2019”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2, do SIWZ i formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1-1.10 do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 3) parametry podlegające ocenie jakościowej dla zadania nr 1-10, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 5) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 6) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami (np. odpisy z rejestru, pełnomocnictwa) potwierdzającymi umocowanie osoby/osób, które podpisały zobowiązanie, do reprezentowania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 7) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 8) aktualne dokumenty, wystawione przez producenta sprzętu lub jego wyłącznego przedstawiciela na terenie RP, autoryzujące osoby, przy udziale których wykonawca wykonywać będzie przedmiot zamówienia, do wykonywania przeglądów technicznych sprzętu lub dokumenty poświadczające przeszkolenie tych osób w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu, wystawione przez producenta sprzętu lub jego wyłącznego przedstawiciela na terenie RP (jeżeli dotyczy – na potrzeby przyznania punktów w pozacenowym kryterium oceny ofert). UWAGA! Przez „sprzęt” należy rozumieć sprzęt, dla którego w ramach danego zadania ma być świadczona usługa przeglądów technicznych. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań, dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 8) składa odrębnie dla każdego zadania, w którym ofertuje. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), 3) i 8) powyżej, składane są wraz z ofertą, stanowiąc część oferty. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3) oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 8), wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w kryterium oceny ofert, na potrzeby którego dokument jest składany. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie określonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt III.4) powyżej, Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) wykaz osób wyznaczonych do wykonywania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazanej w wykazie osób, o którym mowa powyżej) uprawnień SEP do 1kV w zakresie Eksploatacji, obejmujących pomiary

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach