Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7191091 w. 404 , fax. 857 191 405
- Data zamieszczenia: 2020-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 85 7191091 w. 404, fax. 857 191 405
REGON: 50580458000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych oraz napraw aparatury medycznej według wymagań określonych w Załącznikach do SIWZ: 1) formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) projekt umowy - Załączniki nr 5 do SIWZ 1. Zakres wykonywanych przeglądów, częstość ich wykonania oraz naprawy muszą być zgodne z zaleceniami producenta danego urządzenia lub instrukcją użytkowania oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.poż. z zachowaniem ciągłości terminów ważności przeglądów dla urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 2. Wymaga się aby Wykonawca: 1) Dysponował zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi (nowymi, oryginalnymi, dedykowanymi przez producenta lub równoważnymi o parametrach nie odbiegających od nowych oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zamiennych). 2) Posiadał urządzenia kontrolno-pomiarowe do sprawdzenia aparatury medycznej. 3) Dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe pozwalające na realizacje umowy w sposób należyty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał); 5) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru; 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-11-06 - Usługa serwisu sprzętu medycznego firmy Fresenius Medical Care na okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-10-11 - usługa serwisowa systemu cyfrowej radiologii ArPacs
Dodano: 2021-02-18 - USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2021-01-19 - Usługa serwisu respiratorów firmy Maquet Servo I, Servo 300, Servo U i N
Dodano: 2020-06-16 - Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
Dodano: 2020-05-19 - Usługa przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2020-02-05 - Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
Dodano: 2019-10-02 - Usługa przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2019-09-02 - Usługa serwisowa na sprzęt medyczny do zakładu medycyny nuklearnej
Dodano: 2019-03-07