Przetargi.pl
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ

Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7191091 w. 404 , fax. 857 191 405
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
    pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    tel. 85 7191091 w. 404, fax. 857 191 405
    REGON: 50580458000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych oraz napraw aparatury medycznej według wymagań określonych w Załącznikach do SIWZ: 1) formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) projekt umowy - Załączniki nr 5 do SIWZ 1. Zakres wykonywanych przeglądów, częstość ich wykonania oraz naprawy muszą być zgodne z zaleceniami producenta danego urządzenia lub instrukcją użytkowania oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.poż. z zachowaniem ciągłości terminów ważności przeglądów dla urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 2. Wymaga się aby Wykonawca: 1) Dysponował zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi (nowymi, oryginalnymi, dedykowanymi przez producenta lub równoważnymi o parametrach nie odbiegających od nowych oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zamiennych). 2) Posiadał urządzenia kontrolno-pomiarowe do sprawdzenia aparatury medycznej. 3) Dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe pozwalające na realizacje umowy w sposób należyty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał); 5) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru; 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach