Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
REGON: 27273516285110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeglądów konserwacyjnych, napraw wraz z częściami zamiennymi bez artykułów próżniowych dla aparatów Integris Allura i BV Libra CPV: 50421000-2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa przeglądów konserwacyjnych, napraw wraz z częściami zamiennymi bez artykułów próżniowych dla aparatów Integris Allura i BV Libra - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od wykonawców 1)zaoferują termin płatności 30 dni, 2)podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 3)zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c)oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ e)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz Usługowy - Załącznik nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) 3) Oświadczenie Wykonawcy, że każdy z serwisantów posiada uprawnienia do przystąpienia w pracach konserwacyjnych, serwisowych oraz naprawczych aparatury radiologicznej - Integris Allura i BV Libra
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AG/zp/X/2016
Dodano: 2016-07-27 - Obsługa serwisowa monitorów parametrów życiowych, defibrylatora, respiratora, ogrzewacza pacjenta
Dodano: 2016-07-04 - Obsługa serwisową aparatów RTG
Dodano: 2016-06-29 - wykonywanie przeglądów technicznych, zgodnie z wymaganiami producenta, stołu terapeutycznego Polkam TBI będącego na wyposażeniu Katowickiego Centrum Onkologii, umożliwiających użytkowanie stołu (znak sprawy: KCO/PN/ 43 / 2016)
Dodano: 2016-06-27 - Usługi wykonywania pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa serwisowa w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-05-24 - Konserwacja i naprawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-05 - Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/04A/16
Dodano: 2016-04-05 - Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie usługi serwisowej przyśpieszaczy Tomotherapy s/n 0210376 i Cyberknife s/n C 251 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DO/DZ-381-1-36/16
Dodano: 2016-03-23