Przetargi.pl
Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych oraz czyszczenie i dezynfekcja urządzeń i instalacji wentylacyjnych w 3 pakietach dla potrzeb Działu Energetycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych oraz czyszczenie i dezynfekcja urządzeń i instalacji wentylacyjnych w 3 pakietach dla potrzeb Działu Energetycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych oraz czyszczenie i dezynfekcja urządzeń i instalacji wentylacyjnych w 3 pakietach dla potrzeb Działu Energetycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 17 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony formularz ofertowy. 2. Załączniki Nr 2 - 5 do SIWZ – wypełnione formularze cenowe. 3. Załącznik Nr 6 – Harmonogram przeglądów klimatyzatorów dla pakietu Nr 1. 4. Załącznik Nr 7 – Harmonogram przeglądów central wentylacyjnych dla pakietu Nr 2. 5. Załącznik Nr 8 – Harmonogram przeglądów agregatów chłodniczych dla pakietu Nr 2. 6. Załącznik Nr 9 – Harmonogram czyszczenia central i wymiany filtrów dla pakietu Nr 3. 7. Załącznik Nr 10 – WSZ w Elblągu - Blok Operacyjny - Wentylacja - Rzut - Przestrzeń Instalacyjna dla pakietu Nr 3. 8. Załącznik Nr 11 – WSZ w Elblągu - Blok Operacyjny - Wentylacja - Rzut - Niski Parter dla pakietu Nr 3. 9. Załącznik Nr 12 – WSZ w Elblągu - Blok Operacyjny - Wentylacja - Rzut - Wysoki Parter dla pakietu Nr 3. 10. Załącznik Nr 13 – WSZ w Elblągu - Blok Operacyjny - Wentylacja - Rzut - I Piętro dla pakietu Nr 3. 11. Załącznik Nr 14 – WSZ w Elblągu - Blok Operacyjny - Wentylacja - Rzut - Dach dla pakietu Nr 3. 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy usługi stanowiącej Załącznik / Załączniki Nr 20 - 22 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 15. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 16. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi Załącznik Nr 19 do SIWZ. 17. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 18. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. 19. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik Nr 18 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. 20. Oferta wspólna. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach