Przetargi.pl
Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego

Śląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki
    Jagiellońska 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 000514259
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń, instalacji i systemów ochrony przeciwpożarowej w budynkach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego:w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25, Powstańców 41A, Damrota 16, Kocura 16, w Tychach przy ul. Przemysłowej 61, w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40, w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7 oraz w terenowych punktach paszportowych zlokalizowanych w Bytomiu ul. Parkowa 2, Cieszynie ul. Graniczna 79, Gliwicach ul. Zwycięstwa 21, Jastrzębie-Zdroju Al. Józefa Piłsudskiego 60, Pszczynie ul. 3 Maja 10, Raciborzu ul. Batorego 8/2, Rybniku ul. 3 Maja 31, Sosnowcu ul. 3 Maja 33, Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, Tychach ul. Barona 30, Wodzisławiu Śląskim ul. Pszowska 92a, Zabrzu ul. Wolności 286, Zawierciu ul. Leśna 2, Żorach ul. Bramkowa 28,w tym:Systemu Sygnalizacji Pożaru,Dźwiękowego Systemu Ostrzegania,Hydrantów wewnętrznych i zaworów hydrantowych,Zestawów pompowych / hydroforowych,Zbiorników przeciwpożarowych,Systemu oddymiania i zapobiegania zadymieniu,Klap przeciwpożarowych,Kurtyn przeciwpożarowych,Drzwi przeciwpożarowych,Awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,Gaśnic oraz kocy gaśniczych,Stałych Urządzeń Gaśniczych – Gazowych,Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu.2. Zamawiający wymaga gwarancji na wykonaną usługę minimum 24 miesiące od daty zatwierdzenia protokołu naprawy.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ubezpieczenia OC przez cały okres realizacji zamówienia, oraz przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy na minimum 2.500.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).Formy i zasady wnoszenia wadium zostały opisane w rozdziale XV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:4a) wykonał w sposób należyty:- minimum 2 usługi z zakresu Systemu Sygnalizacji Pożaru polegające na przeglądach oraz konserwacji w kwocie minimum 100 000 zł brutto każda,- minimum 2 usługi z zakresu Systemu Oddymiania polegające na przeglądach oraz konserwacji w kwocie minimum 50 000 zł brutto każda,- minimum 2 usługi Awaryjnego Oświetlenia Ewakuacyjnego polegające na przeglądach oraz konserwacji w kwocie minimum 50 000 zł brutto każdawraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana zgodnie z obowiązującymi na dany czas przepisami i normami niewcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ; 4b) będzie dysponował co najmniej 4 osobami o następujących kwalifikacjach i uprawnieniach* do: Przeglądów i konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru na bazie centrali firmy Polon Alfa (4800, 4900, 6000), Przeglądów i konserwacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania na bazie firmy Bosch, Przeglądów i konserwacji Awaryjnego Oświetlenia Ewakuacyjnego, Przeglądów i konserwacji Stałych Urządzeń Gaśniczych-Gazowych, Przeglądów i konserwacji Systemu Oddymiania na bazie firmy, Przeglądów i konserwacji Gaśnic oraz Podręcznego Sprzętu Gaśniczego, Przeglądów i konserwacji Hydrantów Wewnętrznych, Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej lub Technik Pożarnictwa,Osoba nadzorująca umowę powinna posiadać uprawnienia Inspektora Ochrony przeciwpożarowej lub Technika Pożarnictwa.*UWAGA: jedna osoba nie musi posiadać (ale może) wszystkie wymienione uprawnienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 4 osobami, które łącznie posiadają te uprawnienia.Na potwierdzenie posiadania ww. uprawnień Wykonawca jest obowiązany przedłożyć kopie certyfikatu odnośnie uprawnień.(załącznik nr 8 do SWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach