Przetargi.pl
Usługa przeglądów i konserwacji systemów pożarowych w lokalizacjach: Borowska, M. C. Skłodowskiej na okres 24 miesięcy

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 734 24 77, , fax. -
    REGON: 28901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów i konserwacji systemów pożarowych w lokalizacjach: Borowska, M. C. Skłodowskiej na okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacja systemów pożarowych w lokalizacjach: Borowska, M. C. Skłodowskiej na okres 24 miesięcy - Pakiety 1 - 15. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w wzorze umowy – stanowiącym Rozdział IV SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział IV SIWZ 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety. Lp. Numer zadania Opis 1. Pakiet 1 Przegląd i kalibracja głowic gazometrycznych stacjonarnego systemu detekcji gazu propan - butan 2. Pakiet 2 Przegląd i kalibracja głowic gazometrycznych stacjonarnego systemu detekcji acetylenu 3. Pakiet 3 Przegląd i kalibracja głowic gazometrycznych stacjonarnego systemu detekcji par cieczy i gazów 4. Pakiet 4 Badanie ciśnienia i wydajności sieci hydrantowej 5. Pakiet 5 Przegląd i konserwacja Systemu Sygnalizacji Pożaru 6. Pakiet 6 Przegląd i konserwacja Systemu Oświetlenia Ewakuacyjnego i Awaryjnego 7. Pakiet 7 Bieżąca naprawa systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego 8. Pakiet 8 Comiesięczny przegląd lamp awaryjnych i ewakuacyjnych 9. Pakiet 9 Przegląd i konserwacja Systemu Oddymiania 10. Pakiet 10 Przegląd i konserwacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegania (DSO) 11. Pakiet 11 Przegląd i konserwacja pompowni pożarowych w budynkach A, FA, B, FB, K, J1 12. Pakiet 12 Przegląd i konserwacja sieci tryskaczowej w budynku J 13. Pakiet 13 Przegląd, legalizacja i remont podręcznego sprzętu gaśniczego 14. Pakiet 14 Przegląd i konserwacja drzwi i przegrody (pożarowe, dymowe) 15. Pakiet 15 Dostawa podręcznego sprzętu gaśniczego, kocy gaśniczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.580,00 (słownie: dwanaście tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 30,00 2. Pakiet nr 2 20,00 3. Pakiet nr 3 20,00 4. Pakiet nr 4 280,00 5. Pakiet nr 5 3 210.00 6. Pakiet nr 6 600,00 7. Pakiet nr 7 3 250,00 8. Pakiet nr 8 2 400,00 9. Pakiet nr 9 790,00 10. Pakiet nr 10 930,00 11. Pakiet nr 11 150,00 12. Pakiet nr 12 100,00 13. Pakiet nr 13 270,00 14. Pakiet nr 14 330,00 15. Pakiet nr 15 200,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu USK/DZP/PN-226/2019 na przeglądy i konserwację systemów pożarowych w lokalizacjach: Borowska, M. C. Skłodowskiej na okres 24 miesięcy - Pakiety 1 - 15. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Rozdział nr V SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek, brak choćby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale VI) 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz z aktualnym szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta, w tym wykaz części serwisowych zalecanych przez Producenta sprzętu do wymiany podczas przeglądu okresowego wraz z ich numerami katalogowymi – dokumenty te będą stanowiły załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie były w języku polskim. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach