Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 65-068 Zielona Góra, ul. Masarska 13
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3208218 , fax. 068 3208218
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich sp. z o. o.
ul. Masarska 13 13
65-068 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3208218, fax. 068 3208218
REGON: 97004781000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzp.bipzielonagora.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Miejska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenie ksiąg rachunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy będzie prowadzenie w siedzibie spółki (Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 23) ksiąg rachunkowych w rozumieniu aktualnych przepisów ustawy o rachunkowości. 1. Księgi rachunkowe oraz wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia będą przechowywane w siedzibie zamawiającego. 2. Wykonawca dostosuje terminy przygotowania sprawozdań oraz informacji do harmonogramu przedłożonego przez zamawiającego. 3. Wykonawca będzie prowadził księgi rachunkowe według własnego systemu z możliwością wykorzystani zainstalowanych programów informatycznych, w tym również programów działających w poszczególnych zakładach zamawiającego. 4. Wykonawca świadczący usługę musi znać programy informatyczne funkcjonujące u zamawiającego: - PC BIZNES PRO 2.13.25930, - Gastro SZEF 7.6208, - Gastro POS. 5. Zamawiający zapewni serwis i obsługę programów przez wyspecjalizowaną firmę informatyczną. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy: - pomieszczenie biurowe z kompletnym wyposażeniem, - dostęp do linii internetowej, - wyposażenie biur, szafy i regały do przechowywania dokumentów Krótka charakterystyka spółki: - obroty roczne - ok. 6 mln zł - zatrudnienie - 70 etatów - F.01 i wynik badania bilansu za 2008 r. do wglądu w siedzibie spółki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 roku nr 171, poz. 1058), b) oświadczą, że wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą: a) oświadczenie, że spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 roku nr 171, poz. 1058), b) oświadczenie, że wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, f) uprawnienia Ministra Finansów do prowadzenia biura rachunkowego, g) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzp.bipzielonagora.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną