Przetargi.pl
Usługa prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej współfinansowana przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 00-368 Warszawa, ul. Okólnik
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 278 309 , fax. 228 278 309
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
    ul. Okólnik 2
    00-368 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 278 309, fax. 228 278 309
    REGON: 27570200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej współfinansowana przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.). Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej (CPM). Celem zamówienia jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości artystycznej wśród studentów i dostarczanie narzędzi, dzięki którym staną się oni bardziej otwarci na zakładanie działalności gospodarczej. Uczestnicy zajęć powinni zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu m.in.: • planowania własnej kariery zawodowej i artystycznej • diagnozowania potrzeb i współpracy z biznesem, • budowania oferty sponsoringowej, doboru sponsorów, przygotowania pakietu sponsorskiego, • zarządzania projektem sponsoringowym, • prowadzenia rozmów sprzedażowych, • prawnych aspektów współpracy z sektorem prywatnym, • elementów niezbędnych do prowadzenia własnej działalności - podstawy zarządzania, marketingu, sprzedaży, • dopasowania oferty do potrzeb rynku, • budowania i motywowania zespołu, • budowania partnerstw. Program zajęć będzie dostępny w ramach przedmiotów fakultatywnych. 5Program obejmować ma minimum 4 przedmioty: 1) Planowanie kariery artystycznej – Wizja i Strategia, 2) Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych, 3) Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania marki artystycznej 4) Finansowanie i organizacja życia artystycznego Każdy z przedmiotów powinien łączyć przynajmniej 4 z poniższych metod prowadzenia zajęć (oferent może zaproponować dodatkowe, własne metody): • Wykłady • Case study • Warsztaty • Dyskusje • Udział zaproszonych gości (ekspertów, wybitnych postaci artystycznego rynku muzycznego w Polsce) • Metody pracy kreatywnej • Metody coachingowe • Dedykowane materiały ćwiczeniowe i dydaktyczne • Prezentacje własnych projektów Maksymalna ilości studentów w grupach wynosi 35 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach