Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-368 Warszawa, ul. Okólnik
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 278 309 , fax. 228 278 309
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
ul. Okólnik 2
00-368 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 278 309, fax. 228 278 309
REGON: 27570200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej współfinansowana przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.). Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej (CPM). Celem zamówienia jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości artystycznej wśród studentów i dostarczanie narzędzi, dzięki którym staną się oni bardziej otwarci na zakładanie działalności gospodarczej. Uczestnicy zajęć powinni zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu m.in.: • planowania własnej kariery zawodowej i artystycznej • diagnozowania potrzeb i współpracy z biznesem, • budowania oferty sponsoringowej, doboru sponsorów, przygotowania pakietu sponsorskiego, • zarządzania projektem sponsoringowym, • prowadzenia rozmów sprzedażowych, • prawnych aspektów współpracy z sektorem prywatnym, • elementów niezbędnych do prowadzenia własnej działalności - podstawy zarządzania, marketingu, sprzedaży, • dopasowania oferty do potrzeb rynku, • budowania i motywowania zespołu, • budowania partnerstw. Program zajęć będzie dostępny w ramach przedmiotów fakultatywnych. 5Program obejmować ma minimum 4 przedmioty: 1) Planowanie kariery artystycznej – Wizja i Strategia, 2) Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych, 3) Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania marki artystycznej 4) Finansowanie i organizacja życia artystycznego Każdy z przedmiotów powinien łączyć przynajmniej 4 z poniższych metod prowadzenia zajęć (oferent może zaproponować dodatkowe, własne metody): • Wykłady • Case study • Warsztaty • Dyskusje • Udział zaproszonych gości (ekspertów, wybitnych postaci artystycznego rynku muzycznego w Polsce) • Metody pracy kreatywnej • Metody coachingowe • Dedykowane materiały ćwiczeniowe i dydaktyczne • Prezentacje własnych projektów Maksymalna ilości studentów w grupach wynosi 35 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80300000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich
Dodano: 2024-01-03 - Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku „Zwalczanie przestępczości ekonomicznej” w roku akademickim 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku „Zwalczanie przestępczości ekonomicznej” w roku akademickim 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z Terapią Pedagogiczną w ramach Uzupełniających Studiów Magisterskich – Edukacja medi
Dodano: 2023-03-01 - Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla kadry kierowniczej Politechniki Warszawskiej – „Akademia Menadżera”
Dodano: 2021-03-16 - Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla kadry kierowniczej Politechniki Warszawskiej – „Akademia Menadżera”
Dodano: 2020-12-22 - Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych MBA (Master of Business Administration) dla kadry administracyjnej Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
Dodano: 2020-10-09 - Przeprowadzenie cyklu warsztatów z zakresu rozwoju regionalnego pt. Akademia Rozwoju Regionalnego - XI edycja
Dodano: 2017-08-10