Przetargi.pl
Usługa prowadzenia eksploatacji urządzeń iluminacji: świątecznej, obiektów zabytkowych i innych obiektów na terenie miasta Torunia

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prowadzenia eksploatacji urządzeń iluminacji: świątecznej, obiektów zabytkowych i innych obiektów na terenie miasta Torunia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę eksploatacji urządzeń iluminacji: świątecznej, obiektów zabytkowych i innych obiektów na terenie miasta Torunia, 2. Usługi eksploatacji obejmować będą: 1) iluminacje znajdujące się na terenie Zespołu Staromiejskiego: a) kościoły: św. Janów, św. Jakuba, św. Katarzyny, N.M. Panny, o.o. Jezuitów, Ewangelicko - Augsburski, b) mury obronne: Bulwar Filadelfijski, Krzywa Wieża, c) Brama Mostowa, Brama Klasztorna, Brama Żeglarska, d) Dwór Artusa, e) Nowy Arsenał, f) Arkady, Łuk Cezara, g) zegar na wieży dawnego Zboru, h) Dwór Mieszczański, Zamek Krzyżacki, Gdanisko i zespół murów obronnych okalających teren zamkowy, i) Fosa Zamkowa, j) sieć rozdzielcza i iluminacja – Rynek Staromiejski, k) Ratusz Staromiejski, Kamienica pod Gwiazdą, fontanna „Flisak”, Dom M. Kopernika, l) alejki przy Muzeum Etnograficznym, m) Rynek Nowomiejski, Zbór (Fundacja TUMULT), n) Wały Gen. Sikorskiego 8 i 10, ul.Podmurna,, o) pomniki: M. Kopernika, ks. J. Popiełuszki, Gen. J. Hallera, Pomnik Żołnierzy Wyklętych, p) Teatr „Baj Pomorski”, q) Pałac Dąmbskich, r) Grodza V i VI, s) Areszt Śledczy, t) Collegium Maius, u) Collegium Minus, v) Fosa Wschodnia, w) Plac Podominikański, x) Skwer im. Szkoły Marynarki Wojennej, y) Budynek WKU z) panele informacyjno-promocyjne (Plac Rapackiego, Wały Gen. Sikorskiego, Plac Teatralny, Al. Solidarności, ul. Dąbrowskiego, Plac św. Katarzyny, ul. św. Jakuba, ul. Flisacza, przy fontannie COSMOPOLIS), aa) iluminacje świąteczne: girlandy, przewieszki, sople, sznury świetlne, kurtyny świetlne, ozdoby słupowe, figury przestrzenne, instalacje choinkowe, instalacje na drzewach (w zakresie opisanym ust. 3). 2) iluminacje znajdujące się poza terenem Zespołu Staromiejskiego: a) kościół pw. św. Piotra i Pawła (Podgórz – ul. Poznańska), b) kościół pw. św. Krzyża (Kaszczorek – ul. Wieżowa), c) kościół pw. Opatrzności Bożej (Rudak- ul. Okólna), d) kościół pw. Matki Boskiej Zwycięskiej (ul. Podgórna), e) kościół pw. Matki Bożej Królowej Polski (ul. Rydygiera), f) kościół pw. św. Antoniego (ul. św. Antoniego), g) kościół pw. Matki Bożej Łaskawej (ul. Włocławskiej) h) kościół pw. Św. Faustyny (ul. Św. Faustyny) i) cerkiew prawosławna pw. św. Mikołaja (ul. Podgórna), j) Zamek Dybowski, k) Plac Zwycięstwa, l) kościół pw. Chrystusa Króla ul. Bażyńskich, m) Taras widokowy – Kępa Bazarowa (Majdany), n) Taras widokowy – Bulwar Filadelfijski. o) Pomnik kolejarzy – ofiar faszyzmu (Pl. 18 Stycznia), p) Zegar Gonom (skwer przy placu Rapackiego, q) Pomnik Artylerzysty na placu ToMiTo 3) oświetlenie parkowe i placów zabaw: a) Plac ToMiTo b) Skwer ul. Majdany c) Park Miejski (obwody ul. Bydgoska i ul. Przybyszewskiego), d) Plac Zabaw (ul. Lubicka 48), e) Plac Zabaw (ul. Poznańska 52), f) Plac Zabaw (ul. Poznańska 7/ 63 Pułk Piechoty/Idzikowskiego), g) Plac Zabaw (Brzeziny przy ul. Nałkowskiej), h) Zielony Skwer (ul. Hallera), i) Alpinarium (ul. Kopernika/Pod Krzywą Wieżą) j) Ogród Muzyków (ul. Chopina/Bydgoską/Al. 500-lecia), k) Cmentarz (ul. Wybickiego). W załączniku nr 1 przedstawiono wykaz osprzętu zainstalowanego na iluminowanych obiektach. 3. Usługi dotyczące iluminacji świątecznej obejmują: 1) w zakresie wymienionym pod lit. od „a” do „s” poniżej - montaż, demontaż, naprawy, konserwację przewiezienie do i z magazynu oraz przechowywanie w magazynie Wykonawcy następujących elementów: a) iluminacja fontanny „FLISAK” (ul. Rynek Staromiejski) – szt. 1, b) przewieszki 6 m (Św. Katarzyny, Szpitalna, Chełmińska Rynek Staromiejski/Różana, ) – 4 szt. c) dekoracje 2D (ul. Aleja Solidarności/Uniwersytecka latarnie przy Muzeum Etnograficznym) -szt. 14, d) anioł 3,5 x 2,5 m (ul. Pl. Rapackiego) – 1 szt., e) anioł 3,5 x 2,5 m (ul. Wały Gen. Sikorskiego/Chełmińska) – 1 szt., f) anioły 3,2 x 1,6 m (Rynek Staromiejski) - 2 szt., g) śnieżynki na latarniach ul. Wola Zamkowa 14 szt. h) figura 2D profesor Filutek 3,0 x 1,8 m (ul. Chełmińska) – 1 szt., i) łańcuchy na drzewach (ul. Rynek Staromiejski na drzewach) – zamontowane 4920 m (nie podlegające montażowi i demontażowi) 400 m podlegające montażowi i demontażowi w formie owinięcia na pniach drzew, j) renifer 2,3 x 1,4 m (Rynek Staromiejski) – 2 szt., k) element 3D w formie pierścienia z bombkami montowany na słupach latarń 0,9 x fi 1,0 m (ul. Chełmińska, Żeglarska, Różana) – 44 szt., l) element 3D w formie gałązki z bombką montowany na latarniach kinkietowych 1,1 x 1,3 m (ul. Różana) – 4 szt., m) choinka żywa 20 m (Al. Solidarności – łańcuchy świetlne LED) - 1080m, n) choinka Rynek Staromiejski o wysokości 12-14 m – dekoracje w formie iluminowanych gwiazd 0,9 x 0,5 m 16 szt, gwiazd 0,6 x 0,6 m – 30 szt., bombek 20 szt., łańcuchów LED 6500 punktów świetlnych, o) ogrodzenie do choinki Rynek Staromiejski składające się z 12 modułów 1,5 x 1,5 m, oraz 2 moduły z aniołami, p) łańcuchy świetlne (ul. Rynek Nowomiejski na drzewach) – 200 m, q) Św. Mikołaj 3D 3,2 x 2,4 m (Rynek Staromiejski,) – 1 szt., r) elementy latarniowe 3D w formie kul (Rynek Staromiejski) - 26 szt., s) przechowanie niewykorzystanych dekoracji słupowych magazynie Wykonawcy (dekoracje 2D, śnieżynki, przewieszki, zawieszek choinkowych, itp.)- 91 szt. 2) w zakresie wymienionym pod lit. od „a” do „m” poniżej - montaż, demontaż, naprawy uszkodzeń dekoracji nie objętych gwarancją, przewiezienie do i z magazynu oraz przechowywanie w magazynie Wykonawcy następujących elementów: a) przewieszki z elementami 3D - 9,4 x 2,2 m (ul. Szeroka, Królowej Jadwigi - gwarancja do 06.12.2020 r.) 13 szt., b) anioł 3,2 x 1,6 m (Rynek Nowomiejski 1 szt. gwarancja do 06.12.2020 r) – 1 szt., c) Św. Mikołaj 3D 3,2 x 1,8 m (Rynek Nowomiejski) - gwarancja do 06.12.2020 r – 1 szt. d) dekoracja 2D montowana przy kamienicy „Łuk Cezara” 14,5 x 3,8 m - gwarancja do 06.12.2020 r. – 1 kpl., e) dekoracja 3D montowana przy kamienicy „Łuk Cezara” 14,5 x 3,8 x 0,6 m - gwarancja do 06.12.2020 r.– 1 kpl., f) element 3D w formie pierścienia montowany na słupach latarń 0,9 x fi 0,8 m (ul. Mostowa) - gwarancja do 15.12.2019 r. – 24 szt., g) element 3D – w formie dwóch połączonych podstawami stożków montowany na słupach trakcyjno-oświetleniowych1,2/1,2 m (Aleja Solidarności, Wały Gen. Sikorskiego) – gwarancja do 15.12.2021 r – 18 szt., h) element 2D okalający latarnie kinkietowe 1,6/1,3 m (ul. Podmurna, Prosta) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 41 szt., i) element 2D okalający latarnie kinkietowe 1,4/1,3 m (ul. Łazienna, św. Jana) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 18 szt., j) element 2D w formie zbliżonej do trójkąta montowany na słupach latarń 1,1/2,3 m (ul. Fosa Staromiejska) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 8 szt., k) element 2D w formie zbliżonej do trójkąta montowany na słupach latarń 0,8/1,1 m (ul. Fosa Staromiejska) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 7 szt., l) przewieszki nad ulicą 7 m (ul. Szczytna) - gwarancja do 15.12.2021 r – 5 szt., m) przewieszki nad ulicą 6 m (ul. Kopernika) - gwarancja do 15.12.2021 r – 4 szt. 3) zakresie wymienionym pod lit. od „a” do „g” poniżej - naprawy uszkodzeń dekoracji nie objętych gwarancją, przyjęcie i wydanie z magazynu (dekoracje objęte montażem i demontażem przez Energa Oświetlenie Sp. z o.o.) oraz przechowywanie w magazynie Wykonawcy następujących elementów: a) element 3D w formie stożka 1,8 x fi 1,2 m (Plac Rapackiego) - gwarancja do 06.12.2020 r. – 9 szt., b) element 3D – w formie dwóch połączonych podstawami stożków 1,6/1,2 m (Rynek Nowomiejski) – gwarancja do 06.12.2020 r – 6 szt., c) element 2D okalający latarnie kinkietowe 1,6/1,3 m (ul. Ducha Św.,Św. Katarzyny, Sukiennicza, Rynek Nowomiejski, Św.Jakuba) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 39 szt., d) element 2D okalający latarnie kinkietowe 1,3/1,6 m (ul. Wysoka, Zaułek Prosowy, Piekary) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 14 szt., e) element 2D okalający latarnie słupową 1,3/1,6 m (ul. Piekary) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 3 szt., f) element 2D w formie zbliżonej do trójkąta słupowy 1,3/2,0 m (ul. Kopernika) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 4 szt., g) element 2D śnieżynka 0,8/0,8 m (ul. Strumykowa, Wielkie Garbary, Małe Garbary, Podmurna,) - gwarancja do 15.12.2021 r. – 24 szt. 4) naprawa elementów wieszanych na latarniach (Most Pauliński, Szewska, Panny Marii, Franciszkańska, Zaułek Prosowy, Pl. Teatralny) 18 szt., (bez materiałów – dostarczenie materiału pod stronie Zamawiającego). Magazynowanie, montaż i demontaż dokona odrębny podmiot (Energa Oświetlenie Sp. z o.o. ). 4. Eksploatacja urządzeń iluminacji powinna być prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. z 2013r., poz. 492), polskiej normy PN - IEC 60364 w zakresie ochrony od porażeń oraz Instrukcją Eksploatacji Oświetlenia Obiektów Zabytkowych stanowiącą załącznik do wzoru umowy. 5. W ramach czynności eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić: 1) kontrolę funkcjonowania instalacji poprzez dokonywanie oględzin: a) obiektów zabytkowych w obrębie Zespołu Staromiejskiego - 2 x w tygodniu po zapadnięciu zmroku, b) pozostałych obiektów - 1 x w tygodniu po zapadnięciu zmroku, c) iluminacji świątecznych w okresie od listopada do lutego co drugi dzień po zapadnięciu zmroku - od momentu uruchomienia do wyłączenia iluminacji świątecznej. 2) dyżur całodobowy, 3) dokonywanie oględzin i przeglądów instalacji i urządzeń wchodzących w skład iluminacji, pod kątem poprawności funkcjonowania, bezpieczeństwa przeciwporażeniowego oraz potrzeby napraw zgodnie z Instrukcją Eksploatacji Oświetlenia Obiektów Zabytkowych, 4) usuwanie usterek i awarii stwarzających zagrożenie dla otoczenia – bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego lub zauważenia przez Wykonawcę, 5) usuwanie usterek i awarii innych niż określone w pkt 4 (np.: wymianę zużytych źródeł światła, zabezpieczeń, dławików, przekaźników, styczników, zasilaczy itp.) – w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy, liczonym od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego lub zauważenia przez Wykonawcę, 6) montaż, demontaż, bieżące utrzymanie, naprawy oraz złożenie i przechowanie urządzeń iluminacji świątecznej w magazynie Wykonawcy zgodnie z zakresami wymienionymi w pkt 1.2, materiały dla napraw nie objętych gwarancją dla iluminacji świątecznej w zakresie elementów świecących zapewnia Zamawiający, 7) regulowanie zegarów i innych urządzeń sterowniczych, zamontowanych w urządzeniach iluminacji, 8) wykonywanie pomiarów eksploatacyjnych zgodnie z Instrukcją Eksploatacji Oświetlenia Obiektów Zabytkowych, 9) prowadzenie dokumentacji technicznej, dokumentacji z oględzin, z pomiarów elektrycznych oraz z przeglądów w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie instalacji i urządzeń wchodzących w skład iluminacji oraz otrzymywanie przez Zamawiającego po 1 egzemplarzu każdego dokumentu w miesiącu następnym po jego sporządzeniu. 6. Termin montażu i demontażu urządzeń iluminacji świątecznej Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy, na piśmie, nie później niż na 4 dni robocze przed wyznaczonym terminem – odpowiednio – montażu oraz demontażu. 7. Zamawiający przewiduje (jako prawo opcji) możliwość zlecania naprawy awarii (zniszczeń i uszkodzeń innych niż wynikające z bieżącej eksploatacji), powstałych w wyniku zdarzeń zewnętrznych, będących następstwem aktów wandalizmu, zjawisk atmosferycznych itp. do kwoty 23 000,00 zł brutto po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o powstaniu uszkodzenia (zniszczenia) i zlecenia wykonania tych czynności, w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania zlecenia Zamawiającego, w przypadku zagrożenia dla otoczenia Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy strefę niebezpieczną, instalację, urządzenie poprzez np.: wyłączenie napięcia, wygrodzenie strefy niebezpiecznej, demontaż części instalacji, itp. w celu likwidacji zagrożenia. Podstawą do rozpoczęcia napraw, o których mowa w pkt. 1.7 będzie wystawione przez Zamawiającego Zlecenie 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych 9. Zamawiający nie przewiduje wykluczeń na podstawie art.24 ust. 5 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 11. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ustawy PZP. 12. Rozwiązania równoważne: 12.1.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej. 12.2.Wprzypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 1.12.3. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. 12.4. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz oferty Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców. - Opis rozwiązań równoważnych.(jeśli wystąpią)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach