Urząd Gminy Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5496071 , fax. 065 5496975
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przemęt
ul. Jagiellońska 8 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 065 5496071, fax. 065 5496975
REGON: 00065486500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich dla dzieci w wieku przedszkolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje usługę prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich na krytej pływalni, świadczonej na rzecz dzieci uczęszczających do przedszkoli położonych na terenie Gminy Przemęt: Placówki przedszkolne Szacunkowa całkowita liczba dzieci Przedszkole w Kaszczorze Kaszczor, ul. Cysterska 9 64-234 Przemęt 51 Przedszkole w Kaszczorze - Oddział w Osłoninie Osłonin, ul. Parkowa 6 64-234 Przemęt 25 Przedszkole w Mochach Mochy, ul. Wolsztyńska 10 64-234 Przemęt 83 Przedszkole w Nowej Wsi Nowa Wieś, ul. Przemęcka 22 64-234 Przemęt 40 Przedszkole w Radomierzu Radomierz, ul. Słoneczna 8 64-234 Przemęt 40 Przedszkole w Buczu Bucz, ul. Akacjowa 4 64-234 Przemęt 70 Przedszkole w Przemęcie Przemęt, ul. Jagiellońska 2 64-234 Przemęt 50 Przedszkole w Przemęcie - Oddział w Perkowie Perkowo, ul. Wolsztyńska 5 64-234 Przemęt 15 Przedszkole w Siekowie Siekowo nr 1 64-234 Przemęt 50 Przedszkole w Starkowie Starkowo 94 64-234 Przemęt 56 RAZEM 480 1. Podana powyżej liczba dzieci jest wartością szacunkową, która może w trakcie trwania zamówienia ulegać zmianie. 2. Usługa prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich na krytej pływalni obejmuje: - przewóz tam i z powrotem dzieci wraz z opiekunami, z placówek przedszkolnych na pływalnie -prowadzenie z instruktorem 30 minutowych zajęć nauki i doskonalenia pływania dla dzieci w wieku od 4 do 6 lat w grupach liczących do 10 dzieci -prowadzenie z instruktorem 30 minutowych zajęć polegających na oswajaniu się z wodą dla dzieci w wieku 3 lat w grupach liczących do 10 dzieci -zajęcia rekreacyjne dla wszystkich dzieci polegające na korzystaniu z atrakcji wodnych, którymi dysponuje pływania pod opieką ratownika, trwające 30 minut -udostępnienie, na min. 30 minut, dzieciom i opiekunom niezbędnego zaplecza pływalni tj. szatni-przebieralni, natrysków, suszarek i sanitariatów. 3. Usługa prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich dzieci uczęszczających do przedszkoli położonych na terenie Gminy Przemęt odbywa się w godzinach otwarcia placówek przedszkolnych. 4. Harmonogram usługi prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich: od września 2009r do marca 2010r. - 1 raz w miesiącu dla każdego dziecka od kwietnia 2010r. do czerwca 2010r. - 2 razy w miesiącu dla każdego dziecka od września 2010r. do marca 2011 - 1 raz w miesiącu dla każdego dziecka w miesiącu kwietniu 2011r. - 2 razy w miesiącu dla każdego dziecka Szacunkowa liczba zajęć wynosi 22. Szczegółowy harmonogram świadczenia usługi prowadzenia cyklicznych zajęć pływackich ustalony zostanie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w terminie jednego tygodnia od daty podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie, że jeżeli w danej placówce przedszkolnej nie będzie możliwości przeprowadzenia w danym miesiącu zajęć pływackich z przyczyn zależnych od tej placówki, dyrektor niniejszej placówki podejmie decyzję czy zajęcia zostaną przeprowadzone w terminie późniejszym lub zrezygnuje z przeprowadzenia danego zajęcia i zawiadomi o decyzji Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej siwz 2. oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz 3. dokument potwierdzający kwalifikacje do prowadzenia zajęć nauki pływania - uprawnienia instruktorskie lub trenerskie z dziedziny sportu pływanie, co najmniej 3 osób; którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4. dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe ratownika do pracy na pływalniach krytych czyli uprawnienia w stopniu min. ratownika wodnego, co najmniej 1 osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej niniejszego zamówienia 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 8. pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, o ile umocowanie tej osoby do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych - w przypadku kiedy wykonawca umocuje pełnomocnika do występowania w swoim imieniu w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. pełnomocnictwo dla wykonawcy umocowanego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 6, pkt 7, pkt 8. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. z 2006r, nr 87, poz. 605 ze zm.] Wszystkie dokumenty, powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia należy przedłożyć w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest: Zakup świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Dodano: 2016-02-25 - Zakup świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części: Część nr 1 - zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2015-12-01 - Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych
Dodano: 2015-04-28 - Zakup świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części: Część nr 1 - zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2014-11-21 - Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych
Dodano: 2014-05-09 - Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych
Dodano: 2014-04-11 - Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych
Dodano: 2014-04-04 - Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla maksymalnej liczby 287 osób (pracowników wraz z członkami rodzin) II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu
Dodano: 2013-12-16 - Zakup pakietu świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2012-11-23 - Zakup pakietu świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
Dodano: 2011-12-13