Prokuratura Okręgowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Bulwar Zygmunta Augusta 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 239-41-30 , fax. 0-55 239-41-12
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Bulwar Zygmunta Augusta 13 13
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-55 239-41-30, fax. 0-55 239-41-12
REGON: 00056947300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A.Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług prokuratorskiego przewozu zwłok w układzie zadaniowym, na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Elblągu, na zlecenie poszczególnych Prokuratur Rejonowych, zgodnie z właściwością miejscową opisana w punkcie 2 SIWZ. B.Zakres zamówienia: dojazd na miejsce zdarzenia, odbiór zwłok z miejsca zdarzenia, na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia odbioru zwłok wydanego przez właściwego prokuratora, dowozu zwłok na miejsce przechowywania, przenoszenie i znakowanie zwłok, przechowywania zwłok (z wykorzystaniem worków) do czasu wykonania czynności prokuratorskich, dostarczenia zwłok na miejsce czynności wskazane przez prokuratora, przy czym, w celu obniżenia kosztów, zwłoki powinny być przechowywane w miejscu wykonywania czynności prokuratorskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedstawienie: wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykonanie co najmniej 2 usług o podobnym charakterze) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: w przypadku, gdy Wykonawca posiada własną chłodnię powinien złożyć uwierzytelnioną kopię dokumentu, potwierdzającą fakt jej posiadania, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca chłodni nie posiada - złożyć powinien uwierzytelnioną kopię umowy dotyczącą warunków przechowywania zwłok. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą : SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) WYKAZ oświadczeń, które należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Załącznik Nr 2 i 3 SIWZ. a. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców/ dostawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na podjęcie działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego.
Dodano: 2016-07-26 - Dowożenie uczniów do Szkół Podstawowych, Gimnazjum, Przedszkola Samorządowego w Wielbarku oraz uczniów niepełnosprawnych do Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szczytnie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych
Dodano: 2016-07-08 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-06-24 - Dowóz dzieci wraz z opieką w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-23 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy, Gimnazjum w Kalinowie oraz Szkół Podstawowych w: Kalinowie, Borzymach i Sypitkach oraz odwóz po zajęciach szkolnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-14 - Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SPSZOZ Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu
Dodano: 2016-06-09 - Dowóz uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Orzysz do Zespołów Szkolno- Przedszkolnych i Gimnazjum oraz powrót po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-07