Przetargi.pl
Usługa prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Elblągu

Prokuratura Okręgowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Bulwar Zygmunta Augusta 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 239-41-30 , fax. 0-55 239-41-12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
    Bulwar Zygmunta Augusta 13 13
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 239-41-30, fax. 0-55 239-41-12
    REGON: 00056947300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług prokuratorskiego przewozu zwłok w układzie zadaniowym, na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Elblągu, na zlecenie poszczególnych Prokuratur Rejonowych, zgodnie z właściwością miejscową opisana w punkcie 2 SIWZ. B.Zakres zamówienia: dojazd na miejsce zdarzenia, odbiór zwłok z miejsca zdarzenia, na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia odbioru zwłok wydanego przez właściwego prokuratora, dowozu zwłok na miejsce przechowywania, przenoszenie i znakowanie zwłok, przechowywania zwłok (z wykorzystaniem worków) do czasu wykonania czynności prokuratorskich, dostarczenia zwłok na miejsce czynności wskazane przez prokuratora, przy czym, w celu obniżenia kosztów, zwłoki powinny być przechowywane w miejscu wykonywania czynności prokuratorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedstawienie: wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykonanie co najmniej 2 usług o podobnym charakterze) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: w przypadku, gdy Wykonawca posiada własną chłodnię powinien złożyć uwierzytelnioną kopię dokumentu, potwierdzającą fakt jej posiadania, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca chłodni nie posiada - złożyć powinien uwierzytelnioną kopię umowy dotyczącą warunków przechowywania zwłok. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą : SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) WYKAZ oświadczeń, które należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Załącznik Nr 2 i 3 SIWZ. a. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców/ dostawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na podjęcie działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach